Ciss skriver:
Der er så mange myter omkring det der - en af de mest sejlivede er jo, at manden bliver en bedre elsker af det. Det er blank løgn!
Selv kunne jeg aldrig finde på at udsætte min søn for det - hvis han som myndig selv skulle finde på at vælge at få det gjort, er det hans valg og ikke noget, jeg vil blande mig i, men jeg synes, at det er en alt for stor og gennemgribende ting til, at andre mennesker skal tage bestemmelsen på hans vejne, når det ikke er nødvendigt.

Undre mig også over hvorfor der ikke er nogen spm kan svare mig på hvorfor man ikke kan vente til de selv tager beslutningen (16 eller derover) , men måske man bare ikke vil redsikere at de nægter, og defor gør det når de ikke har noget valg
og kan godt forstå at man gjorde det på drengebørn i ørkenen hvor sand under forhuden forvoldte meget skade, men come on, kan man ikke bare lære dem at gå i bad og vaske sig ordenligt istedet for et kirorisk overgreb
Bliver sku ked af det på de børns vegne, det er da deres forhud, synes selv de skal bestemme om den skal være der eller ej
Anmeld