Lahn11 skriver:
men altså, det er et kirorisk indgreb, i dette tilfælde et overgreb da barnet jo ikke selv kan være med til at bestemme, synes bare små børn der bliver spændt fast på et bord, og får det gjort, altså det gør jo ikke mindre ondt bare fordi barnet er mindre.. de husker det ikek på samme måde det er korrekt..
men hvad så med piger der får lavet større bryster fordi de har dem for små? er det så ikke også noget man bør gøre mens de er små, for tror det er mindst ligeså smertefuldt .. det har jo som omskærring af helt små børn (som regel) ikke noget formål, ved godt det ikke er det samme, med smertemæssigt, og det at fratage små børn retten til selv at vælge det, det synes jeg er umenskeligt, og helst ærligt, hvem vil frivilligt lægge sit barn unødigt i nakose(når det bruges), når man kender resikoen ved det 
der er små børn der er døde i dette indgreb/overgreb..
at din mand har fået det gjort, fair nok, der var en grund, og det var af egen fri vilje han lagde sig på bordet... det valg giver man bare ikke små drengebørn i andre kulture 
Det er jo også derfor jeg siger at jeg syntes det er svært.
Jeg går jo slet ikke ind for sådanne ting, men hvis jeg tænker psykisk på det så kan jeg jo godt se fordelene ved at det gøres fra barnsben.
Samtidig ville jeg jo bare svare at min kæreste giver ts's ven ret i de ting han siger - det er bedre for sexlivet og det er mere renligt og hygiejnisk