Omskæring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.200 visninger
62 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

baby012

Hvad er jeres holdning til dette ??? 

Jeg har haft en diskussion med en af mine venner som mente at det var nærmest et must at omskære drenge. han havde en masse teorier om hvorfor det var en god ide, og kan ikke forstå at vi ikke vil lade vores dreng omskærer.. 

Da det kom til piger, var det en helt anden sag, det var et unødvendigt indgreb osv. Da jeg så spurgte hvorfor det så var ok med drenge, sagde han at det var godt for mandens sex liv senere, og forebyggende imod sygdomme.. 

Fik et chok da jeg fandt ud af at det er lovligt at få gjort i DK  UDEN  medicinsk grund  

jeg mener det er hul i hovedet???? ! 

men hvad er din mening om omskæring? Uden medicinsk grund .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Levi&LilysMor

Lahn11 skriver:

Jeg har haft en diskussion med en af mine venner som mente at det var nærmest et must at omskære drenge. han havde en masse teorier om hvorfor det var en god ide, og kan ikke forstå at vi ikke vil lade vores dreng omskærer.. 

Da det kom til piger, var det en helt anden sag, det var et unødvendigt indgreb osv. Da jeg så spurgte hvorfor det så var ok med drenge, sagde han at det var godt for mandens sex liv senere, og forebyggende imod sygdomme.. 

Fik et chok da jeg fandt ud af at det er lovligt at få gjort i DK  UDEN  medicinsk grund  

Jeg synes det er synd for et lille barn, da han ikke selv får lov til at tage den beslutning... 

Og nej man er født med det hele på hvorfor søren skal det så af igen!?

Anmeld

11. oktober 2012

Maja88

altså hvis det er det folk synes deres børn skal.. så gi los.. hvis det er lovligt,skeedet sikkert med bedøvelse osv.. så hvorfor ikke.. altså det er mere hygiejnisk

Anmeld

11. oktober 2012

Lusi

Jeg synes det er noget mærkeligt noget.. Og dybt psykotisk, når det bliver gjort UDEN bedøvelse

Anmeld

11. oktober 2012

twinny

Hvis der ikke er en medicinsk grund er det sgu ikke iorden.

Puha det kunne jeg aldrig få mig selv til at gøre ved mine basser.

Anmeld

11. oktober 2012

baby012

Maja88 skriver:

altså hvis det er det folk synes deres børn skal.. så gi los.. hvis det er lovligt,skeedet sikkert med bedøvelse osv.. så hvorfor ikke.. altså det er mere hygiejnisk

Hvordan er det mere hygiejnisk ?? De mænd jeg kender kan godt finde ud af at gå i bad, og vaske sig, men er det så det samme med piger?? Så er det vel også mere hygiejnisk  

Anmeld

11. oktober 2012

Laulund87

Jeg synes det er noget skrækkeligt noget at udsætte sit barn for hvis ikke der er en medicinsk grund Og dybt unødvendigt og unaturligt

Anmeld

11. oktober 2012

Maja88

Lahn11 skriver:

Hvordan er det mere hygiejnisk ?? De mænd jeg kender kan godt finde ud af at gå i bad, og vaske sig, men er det så det samme med piger?? Så er det vel også mere hygiejnisk  

altså nu er forhuden jo ikke til nogen brug.. er en klitoris ihvertfald i min verden.. nen altså ville selv lade min dreng tage valget,men kan ikke hidse mig op over dem som får det gjort ved deres børn

Anmeld

11. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Lahn11 skriver:

Jeg er ikke tilhænger af omskæring af drenge, men din ven har jo fuldstændigt ret i, at det er en helt anden og langt alvorligere sag med piger. Jeg synes slet ikke, man skal sidestille de to indgreb. 

Anmeld

11. oktober 2012

Maja88

så længe det sker under ordentlige forhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.