Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

24+3 og har taget 500g til 1kg på  det svinger lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Sahara82

Bare lige for at tage den op igen nu når vi er så langt, hvordan går det med jeres vægt?

Jeg er 32+1 og har taget 8 kg på, så 70 kg grænsen er nået! Vil rigtig gerne holde mig inden for de 12 kg som min læge siger er vægten på en graviditet, så forsøger at spise ordentligt dog uden at sulte mig selv eller glemme den næsten daglige chokolade

Anmeld

6. januar 2013

livhemdrup

Jeg er i dag 33+2 og har taget 1 kg på vildt lækkert. De glor godt nok meget underligt på mig når de kigger på vægten og på min vandre journal. Men lillebror vokser og trives som han skal så det kun godt nok. Blev vækst scannet i sidste uge og der sagde lillebror´s vægt 2046 gram så det var lige efter bogen.

Anmeld

6. januar 2013

gk

jeg er i uge 30+1 og har taget 10 kg på, det skal lige siges at jeg ikke har taget på siden uge 23, underligt!!

Anmeld

6. januar 2013

Sahara82

livhemdrup skriver:

Jeg er i dag 33+2 og har taget 1 kg på vildt lækkert. De glor godt nok meget underligt på mig når de kigger på vægten og på min vandre journal. Men lillebror vokser og trives som han skal så det kun godt nok. Blev vækst scannet i sidste uge og der sagde lillebror´s vægt 2046 gram så det var lige efter bogen.

Gisp, hvordan kan det være du har taget så lidt på? Men thumps up

Anmeld

6. januar 2013

Sahara82

gk skriver:

jeg er i uge 30+1 og har taget 10 kg på, det skal lige siges at jeg ikke har taget på siden uge 23, underligt!!

Sjovt nok tog jeg også allermest på i midten af graviditeten. Men tænker der må komme lidt ekstra her til sidst også. Særligt når barnet også tager noget mere på..

Har taget mavebilleder hver uge i min graviditet, og sad lige og kiggede på dem her den anden dag. Skræmmende hvor tynd jeg synes jeg var da jeg lige var blevet gravid. Trods det var jeg altid utilfreds med min krop. Nu krydser jeg bare alle mine fingre for at komme til at ligne bare lidt igen!

Har dit kropsbillede ikke også ændret sig i graviditeten?

Anmeld

6. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Gisp, hvordan kan det være du har taget så lidt på? Men thumps up

Syns det er dejligt. 

Med de tre andre tog jeg slet ikke på. Så det er rigtig dejligt v

Anmeld

6. januar 2013

gk

Nej, det synes jeg ikke. Det sidder mest på maven og folk omkring mig, synes at jeg slet ikke har taget på. Jeg vil dog gerne beholde et par kg efter fødslen sådan ca. 5-6 kg 

Anmeld

6. januar 2013

Luna l

Hejsa

så vil jeg også være med, indtil vidre har jeg taget 7,5 kg på og bettemusen er 1880 g her i uge 32,1.

Puha bare her i julen har det lille taget 400 g på, og det er kun på 14 dage, så nu begynder det at gå stærkt. Grunden til at jeg ved det så præcist, er at vi har været til 2 gange 3D scanninger, hvor vægten er blevet målt hver gang.

Anmeld

6. januar 2013

blomst84

Jeg er 31+6 og har taget 12 kilo på  Tog 27 kg på med min datter så har travlt hvis jeg skal nå det igen  Smed heldigvis det hele på 4 måneder bagefter, så derfor tager jeg det stille og roligt med den vægt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.