Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

pastry26

Palaja skriver:

Ja selvfølgelig skal den nok klare den  Du kan være ret sikker på at den tager havd den har brug for, og så må du nøjes med resterne 

Ja, det jo det  Har du egentlig været til MD scanning? Du har også termin den 9 marts ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Palaja

pastry26 skriver:

Ja, det jo det  Har du egentlig været til MD scanning? Du har også termin den 9 marts ikke??

Jeg har den 7. marts. Tror vi begge startede ud med den 8. marts, og så blev vi rykket henholdvis en dag frem og en tilbage til NF scanning. Skal til scanning på onsdag, og glæder mig super meget, da vi har besluttet os for at få kønnet at vide denne gang. Første gang fik vi det ikke at vide. Hvornår skal du scannes??

Anmeld

11. oktober 2012

pastry26

Palaja skriver:

Jeg har den 7. marts. Tror vi begge startede ud med den 8. marts, og så blev vi rykket henholdvis en dag frem og en tilbage til NF scanning. Skal til scanning på onsdag, og glæder mig super meget, da vi har besluttet os for at få kønnet at vide denne gang. Første gang fik vi det ikke at vide. Hvornår skal du scannes??

Nåå ja! Spændende at du skal til scanning allerede onsdag!! Glæder mig til en update! 

Jeg skal den 22/10 så det er også meget snart. Har du en fornemmelse hvad køn det bliver så? 

Anmeld

11. oktober 2012

Palaja

pastry26 skriver:

Nåå ja! Spændende at du skal til scanning allerede onsdag!! Glæder mig til en update! 

Jeg skal den 22/10 så det er også meget snart. Har du en fornemmelse hvad køn det bliver så? 

Jeg tror det er en dreng. Men skal nok komme med en update  Og den 22. er der jo heller ikke længe til.

Anmeld

12. oktober 2012

pastry26

Palaja skriver:

Jeg tror det er en dreng. Men skal nok komme med en update  Og den 22. er der jo heller ikke længe til.

Jeg tror også at vi får en dreng  held og lykke på onsdag!!

Anmeld

12. oktober 2012

Sahara82

pastry26 skriver:

Jeg tror også at vi får en dreng  held og lykke på onsdag!!

Drenge er da også fantastiske, så det er kun at glæde sig til

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

smsh skriver:

Ved godt at vægt er meget individuelt og nogle hurtigt tager 5-10 kg på, men pyha er allerede oppe på 67,7 kg, hvilket er 3,7 kg mere end normalt. Ved godt det hverken er 5 eller 10 kg, men for mig er det bare meget, da jeg har vejet det samme i mange år.

Er i 20 uge, så synes det er gået stærkt med vægten, men ved godt at det bare er sådan det er. Frygter dog en lille smule at se de 70 kg på vægten da det altid har været grænsen for mig, men ved godt at det nu er naturligt at den rammer over det.

Hvordan går det med jer andre?

Jeg tabte mig 5kg i starten, grundet kvalme og opkastning. Nu i uge 16+, siger vægten 47,8kg, så er stadig 2kg under startvægten. 

Men mon det ikke snart pludselig går stærkt og vægten begynder at stige? 

Anmeld

14. oktober 2012

Sahara82

Miss Church skriver:

Jeg tabte mig 5kg i starten, grundet kvalme og opkastning. Nu i uge 16+, siger vægten 47,8kg, så er stadig 2kg under startvægten. 

Men mon det ikke snart pludselig går stærkt og vægten begynder at stige? 

Åh du godeste, jamen du er jo en lille spirrevip

Haha jeg er bare en sumobryder på 67 kg!

Hvor høj er du?

Men jo med tvillinger må der jo næsten komme et par kg på et tidspunkt!

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

smsh skriver:

Åh du godeste, jamen du er jo en lille spirrevip

Haha jeg er bare en sumobryder på 67 kg!

Hvor høj er du?

Men jo med tvillinger må der jo næsten komme et par kg på et tidspunkt!

Haha ja - jeg er også blevet kaldt My i mange år  

Jeg har en beskeden højde på 155cm. Så jeg er også meget spændt på hvordan kroppen kommer til at klare 2 babyer på én gang. 

Ja det skulle næsten være underligt andet

Anmeld

14. oktober 2012

Luna l

Hejsa

Jeg er i uge 20 og har indtil vidre taget 3 kg på, jeg læste et sted at når man var ca 20 uger henne, var det helt normalt hvis man allerede havde taget 4-6 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.