Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Sahara82

Luna l skriver:

Hejsa

Jeg er i uge 20 og har indtil vidre taget 3 kg på, jeg læste et sted at når man var ca 20 uger henne, var det helt normalt hvis man allerede havde taget 4-6 kg på

Hehe okay det er jeg på en måde ret glad for at du skriver. Er i uge 21 og har nemlig taget lige godt fire kg på. Synes godt nok det er meget, men der er self også sket meget med kroppen. Kan ikke passe mine bh´er mere fordi mine bryster er vokset enormt meget og er ihvertfald også ret sikker på, til min store ærgelse, at der har sat sig lidt ekstra på hofterne.

Men er jeg den eneste der nogle gange kan blive en smule nervøs over de ekstra kg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Luna l

hejsa

nej du er bestemt ikke den eneste der tænker på de ekstra kilo, det er jeg også tit, men heldigvis ved jeg også at 10-12 kg er helt normalt også har man ikke taget ekstra fedt på, det er bare bebs, vand og blod. så min målsætning er de kilo

Anmeld

15. oktober 2012

Sahara82

Luna l skriver:

hejsa

nej du er bestemt ikke den eneste der tænker på de ekstra kilo, det er jeg også tit, men heldigvis ved jeg også at 10-12 kg er helt normalt også har man ikke taget ekstra fedt på, det er bare bebs, vand og blod. så min målsætning er de kilo

Satser stærkt på det samme, men alle kvinder i min familie har haft meget vand i kroppen, så der er kommet rigtig mange kg på, men de forsvinder self hurtigt igen.

Anmeld

18. oktober 2012

gk

Jeg er i uge 19 og har allerede taget 7 kg på

Anmeld

18. oktober 2012

cici

Jeg er også i uge 21 og har ca taget 3kg på.. Jeg er sikker på, at det lige pludselig kan gå rigtig stærkt med vægten

Anmeld

18. oktober 2012

Sahara82

Har lige været ved jordmoder idag og vægten er nu nået de 69 kg. What! Så det er blevet til næsten 5 kg på de her 21 uger. Men hun forsikrede mig om at det er helt normalt. 1½ l. ekstra blod, fostervand, ekstra væske i kroppen og barnet self.

Anmeld

18. oktober 2012

cici

smsh skriver:

Har lige været ved jordmoder idag og vægten er nu nået de 69 kg. What! Så det er blevet til næsten 5 kg på de her 21 uger. Men hun forsikrede mig om at det er helt normalt. 1½ l. ekstra blod, fostervand, ekstra væske i kroppen og barnet self.

Ja det er nemlig helt normalt.. Jeg skal til jordmoder på torsdag, og er lidt nervøs for at kg er fløjet på siden sidst! Jeg synes, at jeg er begyndt at spise alt for meget, og har virkelig lyst til alt det, der ikke er spor sundt

Anmeld

19. oktober 2012

Sahara82

cici skriver:

Ja det er nemlig helt normalt.. Jeg skal til jordmoder på torsdag, og er lidt nervøs for at kg er fløjet på siden sidst! Jeg synes, at jeg er begyndt at spise alt for meget, og har virkelig lyst til alt det, der ikke er spor sundt

Åh kender det! Har virkeligt skulle holde mig selv i nakken for at styre min kost bare en smule. Men har bestemt mig for at så længe mine hovedmåltider er sunde og næringsrige er det ok at synde lidt engang imellem. Men dermed ikke sagt at jeg ikke har lyst til det hele tiden

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

smsh skriver:

Ved godt at vægt er meget individuelt og nogle hurtigt tager 5-10 kg på, men pyha er allerede oppe på 67,7 kg, hvilket er 3,7 kg mere end normalt. Ved godt det hverken er 5 eller 10 kg, men for mig er det bare meget, da jeg har vejet det samme i mange år.

Er i 20 uge, så synes det er gået stærkt med vægten, men ved godt at det bare er sådan det er. Frygter dog en lille smule at se de 70 kg på vægten da det altid har været grænsen for mig, men ved godt at det nu er naturligt at den rammer over det.

Hvordan går det med jer andre?

Jeg er i dag 16+4 og har taget 2,0 kg på.. Pyha, ved godt det ikke er meget, men for mig er det..

Jeg har haft et stort vægttab på 11,3 kg i foråret, og det er frustrerende at se det hårde arbejde "forsvinde".. 

Anmeld

19. oktober 2012

Sahara82

M (: skriver:

Jeg er i dag 16+4 og har taget 2,0 kg på.. Pyha, ved godt det ikke er meget, men for mig er det..

Jeg har haft et stort vægttab på 11,3 kg i foråret, og det er frustrerende at se det hårde arbejde "forsvinde".. 

Kan godt forstå det vægtmæssigt er svært, men to kg er jo ingenting. Du har fået ekstra blod, fostervand, ekstra væske i kroppen og så self barnet selvom det endnu ikke vejer så meget. Men kan godt forstå det må være mega træls lige at have tabt sig for så at tage på igen. Forskellen er heldigvis at du får noget helt fantastisk ud af det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.