Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

DitteFisk

Jeg er uge 29+3 og har taget 8 kg på indtil videre. Sidste gang tog jeg 15 på i alt, så vil helst ikke overstige det, men min mave er så stor efterhånden! Frygter for hvor stor jeg når at blive :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Sahara82

blomst84 skriver:

Jeg er 31+6 og har taget 12 kilo på  Tog 27 kg på med min datter så har travlt hvis jeg skal nå det igen  Smed heldigvis det hele på 4 måneder bagefter, så derfor tager jeg det stille og roligt med den vægt 

Så er det bare i gang med chokoladen hvis du skal nå bare lidt derop ad Men fedt du er så afslappet med det. Tænker også at det må være rart at have erfaringen fra tidligere. Er gravid for første gang, så aner ikke om- og hvis, hvor hurtigt jeg smider kg igen. Men nu må vi se. Af skal de ihvertfald nok komme

Anmeld

7. januar 2013

Sahara82

Gigl skriver:

Jeg er uge 29+3 og har taget 8 kg på indtil videre. Sidste gang tog jeg 15 på i alt, så vil helst ikke overstige det, men min mave er så stor efterhånden! Frygter for hvor stor jeg når at blive :O

Med mindre du får meget vand i kroppen kan du sikkert også sagtens holde dig inden for 7 kg mere.

BTW store runde maver er så flotte, så det gør helt sikkert ikke noget at den bliver meget større

Min dreng ligger meget lavt i bækkenet og derfor synes jeg ikke helt min mave ser så stor ud som da han ikke gjorde. Men min læge siger at de hormonelle forandringer i tarmene også er ved at aftage, så derfor er de ikke så oppustede mere. Det må også kunne være en del af forklaringen.

Anmeld

7. januar 2013

DitteFisk

smsh skriver:

Med mindre du får meget vand i kroppen kan du sikkert også sagtens holde dig inden for 7 kg mere.

BTW store runde maver er så flotte, så det gør helt sikkert ikke noget at den bliver meget større

Min dreng ligger meget lavt i bækkenet og derfor synes jeg ikke helt min mave ser så stor ud som da han ikke gjorde. Men min læge siger at de hormonelle forandringer i tarmene også er ved at aftage, så derfor er de ikke så oppustede mere. Det må også kunne være en del af forklaringen.

Vidste ikke at det med tarmene og de hormonelle forandringer kunne gøre sådan at maven ikke længere ser så stor ud håber det træder i kraft hos mig snart (altså at jeg ikke vokser SÅÅ hurtigt det næste stykke tid)  

Men store gravide maver er da også fine - jeg vil bare også gerne kunne bevæge mig lidt rundt til min dimission sidst på måneden hihi. 

Anmeld

8. januar 2013

Sahara82

Gigl skriver:

Vidste ikke at det med tarmene og de hormonelle forandringer kunne gøre sådan at maven ikke længere ser så stor ud håber det træder i kraft hos mig snart (altså at jeg ikke vokser SÅÅ hurtigt det næste stykke tid)  

Men store gravide maver er da også fine - jeg vil bare også gerne kunne bevæge mig lidt rundt til min dimission sidst på måneden hihi. 

Fedt hvis man selv kunne være herre over det og lige lukke lidt "luft af ballonen" når det var nødvendigt. Men heldigvis er du så langt efterhånden at du ikke skal leve med det ret længe endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.