Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

M (:

smsh skriver:

Kan godt forstå det vægtmæssigt er svært, men to kg er jo ingenting. Du har fået ekstra blod, fostervand, ekstra væske i kroppen og så self barnet selvom det endnu ikke vejer så meget. Men kan godt forstå det må være mega træls lige at have tabt sig for så at tage på igen. Forskellen er heldigvis at du får noget helt fantastisk ud af det her

Ja, du har ret, og prøver også at sige sådan til mig selv.. Tror bare jeg skal øve mig i at tænke anderledes - øve mig i, at vægten nu skal sige plus og ikke minus.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Bambi84

Jeg er 180 cm høj og vejede 64 kg inden jeg blev gravid. Jeg er nu i 19 uge og vejer ca 69,5 kg.

Jeg synes det er meget jeg har taget på, men jeg kan egentlig ikke mærke det så meget på mit tøj. Maven er blevet en smule slap, men ellers bruger jeg det samme tøj som før.

Men håber ikke den hurtige vægtstigning fortsætter. Spiser ikke mere end jeg plejer, men det må være lidt vand i kroppen noget af det.

Anmeld

4. november 2012

Sahara82

Bambi84 skriver:

Jeg er 180 cm høj og vejede 64 kg inden jeg blev gravid. Jeg er nu i 19 uge og vejer ca 69,5 kg.

Jeg synes det er meget jeg har taget på, men jeg kan egentlig ikke mærke det så meget på mit tøj. Maven er blevet en smule slap, men ellers bruger jeg det samme tøj som før.

Men håber ikke den hurtige vægtstigning fortsætter. Spiser ikke mere end jeg plejer, men det må være lidt vand i kroppen noget af det.

Skal hilse og sige at jeg vejer det samme og er en del lavere end du er. Men mine bryster er vokset helt vildt meget og min mave er også bare rund og stor, men fin

Men når du er så høj skal der sikkert ret meget til før kiloene ser voldsomme ud på dig!

Anmeld

4. november 2012

Luna l

Hejsa

Jeg er nu 23 uger henne og har indtil vidre taget 3,5 kg på i løbet af hele graviditeten, på 3 uger har jeg kun taget 1/2 kg på, men det kommer nok lige pludselig, det gode er at jeg ved at den lille har det godt og er livlig 

Anmeld

6. november 2012

Bambi84

ja, det er nok rigtig nok, at der skal mere til før man ser det, men synes det er en hurtig vægtstigning alligevel

men forhåbentlig ryger der en del af hurtigt inden lillemanden er alt for gammel

Anmeld

6. november 2012

DitteFisk

Tjah.. jeg har ikke fulgt så meget med i min vægt, men vejede mig lige for nogle dage siden og der vejede jeg 54,7, hvilket er 4 kg mere end normalt.. så det er vel fair nok so far.. jeg er i uge 21

Anmeld

19. november 2012

gk

Andre der har taget 10 kg på eller har jeg rekorden :-) ?Jeg er nu 23+2

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

gk skriver:

Jeg er 22+0 og har taget 2kg på ift. min startvægt. Så overfor mig, har du rekorten  

Anmeld

19. november 2012

Bertris

Da jeg blev gravid vejede jeg 87 kg, har været nede på 82 i mange uger nu, men den sidste uge har jeg taget to kg på, så er på 84 nu  
krydser fingre for at holde mig under de 90, selvom manden tvivler

Dog skal det siges at mit vægt tab skyldes at jeg næsten intet har spist fordi jeg ingen appetit har haft under min graviditet.  

23+0

Anmeld

20. november 2012

Sahara82

gk skriver:

Jeg er godt på vej derop, så du er ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.