Hvor længe var i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Min kæreste og jeg er begge totalt skruk. Han er faktisk værre end mig hehe.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Hvor længe var i sammen før i planlagde barn eller før i blev gravide??

Altså vi mødte hinanden over nettet han flyttede faktisk nærmest ind hos mig en uge efter første gang vi mødte hinanden. Blev gravid efter 5 måneder. Idag har vi to børn og har 4 års bryllupsdag om to måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

vi fandt sammen under en festival i juli, 1 oktober droppede vi p-pillerne, og midten af januar blev jeg gravid..

men skal lige siges vi boede sammen fra første dag vi kyssede og til og med januar, hvor vi så blev tvunget til at  bo hver for sig mens han renoverede huset og jeg blev i lejligheden og nu her i september er vi så flyttet sammen for alvor og gør klar til den lille der kommer i løbet af oktober  

Anmeld

3. oktober 2012

Muzs

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi havde været sammen i 5 mdr da jeg smed mine p-piller. Jeg var ikke god til at huske at tage dem.

Vi blev gift efter 2 år og så fandt vi ud af at vi skulle have hjælp til at få børn. Så 4 år efter vi fandt sammen blev vi forældre til en skøn lille dreng

Jeg vil også tilslutte mig at det er en god ide at man har oplevet en masse ting sammen inden man får børn for man har ikke helt de samme muligheder når først barnet er kommet.

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Vi planlagde det ikke, men vi havde været sammen i 1,5 år da jeg fandt ud af jeg var gravid.

Vi har snart været sammen i 4 år.

Anmeld

3. oktober 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg havde været sammen med min kæreste i ca 6 mrd. før han overtalte mig til at smide p-pillerne Vi havde til gengæld kendt hinanden i 10 år i forvejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.