Hvor længe var i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Min kæreste og jeg er begge totalt skruk. Han er faktisk værre end mig hehe.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Hvor længe var i sammen før i planlagde barn eller før i blev gravide??

Puha, det er meget forskelligt herinde tror jeg 

Her er vi kærester på vores 7 år og når lige at fejre 7 års dag inden den bette kommer  Vi fandt sammen da jeg var 17 og han var 19 og flyttede sammen efter 6 måneder  - så vi ville vente indtil jeg var færdig med skolen eller i hvert fald havde lidt baggrund at falde tilbage på.

Uheldigvis fandt vi så ud af sidste år at jeg har svært ved at få børn, havde vi vidst det tidligere var vi nok gået i gang før  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Jeg stod med den positive test, da vi havde været sammen knap 6 måneder. Og ja, det var planlagt! Jeg tror ikke på, at man kan sige der skal gå så og så lang tid. Det kommer helt an på, hvordan man er som par Vi flyttede sammen på 3. date Jeg er nu gravid med nr. 2, og vi har været sammen i cirka 2 år og 3 måneder

Anmeld

3. oktober 2012

Sofia24

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi havde været sammen i 6 år inden vi snakkede børn

Fra vi var 19 til 25 år begge to. Idag er vi begge 28 år og har 2 børn sammen

Hvor længe har I været sammen?

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi har været sammen i ca. 3 1/2 år og jeg er gravid 15+2 i dag  

Vi begyndte allerede at snakke om at vi gerne ville have børn, da vi havde været sammen i 1 år. Det er jo godt nok at drømme  

Anmeld

3. oktober 2012

Mokka

Hej

Min kæreste og jeg er/var i en situation som måske ligner jeres..

Jeg er også lidt ældre end ham og har tre børn fra tidl. og han ingen.

Han har aldrig lagt skjul på at han gerne vil ha´børn og jeg var ellers indstillet på at turen ikke skulle gå til mig igen. Men vi mødte så hinanden i februar og da jeg har tre børn 24-7, har vi aldrig haft ene tid som sådan.

Han var nok også den der var mest skruk og ville gerne ha´børn så snart som muligt.

Han er en fantastisk kæreste og pap-far og i maj synes han det var ok hvis jeg fik spiral ud og så kunne vi se hvad der kom til os. Juni flyttede vi sammen og juli testede jeg positiv

Vi talte også en del om hvad der var "korrekt" men det var det der føltes rigtigt for os

Held og lykke med projektet

Anmeld

3. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi havde været sammen i 3 mdr, da jeg blev gravid!

Ikke planlagt, men vi valgte at se det som, et ønskebarn der blot kom lidt før tid

Anmeld

3. oktober 2012

Rie-mor

Vi havde været sammen 4,5 år, da Liva kom til. Det var også her vi flyttede i hus. Nu venter vi lillesøster , som kan kommé når som helst. Til dec har vi været sammen 7 år. Det har passet rigtig fint. vi har nået at rejse og fået lidt oplevelser og flyttet lidt rundt. 

Som andre også har skrevet, ser jeg det som meget givende at have oplevet hinanden som andet end blot mor, far, med børn osv. At man har lidt historie sammen, som også kan dyrkes når man skal have kæreste-aften Uden børnene..

Anmeld

3. oktober 2012

isabellasmor

Vi havde kun været kærester i 2-3 mdr da vi besluttede vi ville have barn. Jeg blev dog først gravid 6-7 mdr inde i vores forhold. Vi er stadig sammen idag 

Anmeld

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Det er et meget subjektivt emne! Jeg tror bare i må tage de fornuftige briller på og tale tingene ordentligt igennem og hvis det er det i vil, så er det sådan!

Vi havde været sammen i 5 år da jeg blev gravid med Benjamin

Anmeld

3. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Vi havde været sammen knap 2 år, da vores første søn kom til verden. De fungerede for os. Vi er nu gift, har fået lillebror og har nu været sammen i 5 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.