Hvor længe var i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.745 visninger
44 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen.
Min kæreste og jeg er begge totalt skruk. Han er faktisk værre end mig hehe.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Hvor længe var i sammen før i planlagde barn eller før i blev gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Aabye

Vi havde været sammen i 5 år før jeg blev gravid. Vi havde dog snakket lidt om at vi gerne ville have børn osv osv..  

Vi venter nu nr 2 sammen

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Vi havde datet siden august, blev officielt et par i oktober og jeg blev gravid i maj med termin i feb.

Grunden til at det gik så hurtigt er at jeg er en gammel dame efterhånden og min kæreste er så ung og har ikke børn. Så vi har tiden lidt imod os.

Desuden har jeg kendt ham i en del år, men har aldrig rigtig kommet i de samme kredse som ham.

Hvor længe har I været sammen?

Anmeld

3. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Vi havde bleer sammen 9 mdr da jeg blev gravid :-)
Vi var "flyttet sammen" (boede i en udstue) i oktober, og 19 januar fandt vi ud af jeg var gravid :-) det var en kold vinter !!
Vi har været sammen 3,5 år på fredag og venter på at lillebror kommer til verden :-)

Anmeld

3. oktober 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg blev uplanlagt gravid da vi havde været kærester i 2 måneder og opdagede det først da jeg var 2 måneder henne.

Anmeld

3. oktober 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg blev uplanlagt gravid da vi havde været kærester i 2 måneder og opdagede det først da jeg var 2 måneder henne.

Anmeld

3. oktober 2012

Marts<3

Vi havde været sammen i 2 mdr, da jeg fandt ud af jeg var gravid! 

Ærligt så vil jeg anbefale at vente... Selvom vi idag en dejlig dreng, så mangler vores forhold nogle oplevelser og historier sammen. 

Nogle har forskellige drømme og forskellige måder at leve livet på, men hos os, har det bestemt ikke været let... 

Har kun haft min kæreste for mig selv i ganske kort tid.... 

Anmeld

3. oktober 2012

MortilElias2010

Hej allesammen.

Vi har været sammen siden 25. januar 2008, blev gravide i foråret 2009, fødte i januar 2010, gift i 2011 og flytter i drømmehuset her i weekenden  

Vi havde talt om at få børn sammen, men først rigtig forsøge - ja faktisk her i 2012. Elias blev så en realitet 2 år tidligere end regnet med og jeg tror godt min mand og jeg kunne have brugt mere tid sammen, inden vi blev gravide.

Anmeld

3. oktober 2012

metski83

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi havde været sammen i lidt over to år, da vi gik igang. 

Nu her lidt over halvandet år senere, er der stadig ikke sket noget. 

så bare kom igang 

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Vi havde været sammen i 7år da vi besluttede os for at blive en familie..Vi har oplevet en masse sammen, haft vores tid alene sammen og kender hinanden så godt. Jeg syntes i hvertfald man skal vente til forelskelse perioden er ovre så man ser om man os klare det når det bliver hverdag.. MEN der er bare min holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.