Hvor længe var i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

BigHope13

Vi snakkede om det efter vi havde været sammen 3 år og begyndte så da vi havde været sammen 4 år. Nu har vi lige haft 6 års dag og der er stadig ikke kommet en guldklump til os. Jeg bille gerne håbe startet noget før, måske efter 2 år me der skal to til tango.

Synes hvis begge parter ved hvad de vil og har samme ønsker og drømme skal man ikke spekulere så meget på det. Dog synes jeg måske at hvis man har været sammen mindre end et år må det være for tidligt. man skal give lov til at være kærester først, og bo sammen og kende hinanden rigtig godt. og projekt baby skal ikke planlægges i den første tid man er sammen hvor alt bare er lyserødt. Jeg er stadig drøn forelsket i min kæreste lige som de første mdr vi var sammen men jeg er tænkelig for at vi har haft hinanden for os selv inden vi skal være forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Troldemommi

Vi har været sammen siden august 2005 og blev forældre i september 2011

Monica

Anmeld

3. oktober 2012

MilleRasmussen

2 år, kendt hinanden i 5 

Anmeld

3. oktober 2012

Finemoar<3

Vi har været sammen siden den 1 Juli 2006, og blev forældre den 11 Juli 2012<3

Anmeld

3. oktober 2012

LRJ

Blev uplanlagt gravid med min eks efter 2 måneder det var alt for hurtigt og ødelagde fuldstændigt vores forhold , det eneste gode der kom ud af det for os begge, er vores datter

Anmeld

3. oktober 2012

Moar2011

Hej allesammen.
Min kæreste og jeg er begge totalt skruk. Han er faktisk værre end mig hehe.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

Hvor længe var i sammen før i planlagde barn eller før i blev gravide??

vi havde ikke været offencelt kærester mere end 2 mdr - da jeg står med en positiv test

hmm synes ikke man skal lade det gå op i antal tid man har været sammen - men gør det man føler der er rigtig..

idag har vi en dejlig dreng på 1½ år - og ville ikke bytte ham for nået..

Anmeld

3. oktober 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Vi har ikke været sammen sådan forfærdeligt længe og snakken herhjemme går lige nu på om man skal vente til man har været sammen i x antal tid.

8 År og jeg er personligt glad for at jeg lærte at kende min kæreste så godt inden, og nåede at få en masse oplevelser i form af rejser og sådan...

Vi havde snakket et par år om det, men er glad for at vi ventede, vi var hvertfald ikke klar før

Man bestemmer jo selv hvad der er det rigtige, Men jeg synes godt det kan gå for stærkt og så spiller alder også ind.....?

Anmeld

3. oktober 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Vi havde været sammen i 5 år da jeg blev gravid, og hun var endda ikke planlagt. Vi er så bare utroligt glade for at hun kom, for det viste sig at være det helt perfekte tidspunkt for os alligevel.. 

Men en graviditet og det at have et spædbarn i huset er altså hårdt for et parforhold, så tror det er vigtigt at man har været igennem nogle ting og opnået en form for styrke sammen. Så man ved at forholdet allerede har stået nogle prøver. I hvert fald hvis man har ønske om at ens forhold skal holde på sigt.

Men det er jo bare min erfaring. 

Anmeld

3. oktober 2012

Musen5

Vi havde kendt hinanden som rigtig gode venner i 10+ år.

Blev officielt kærester d 1/7 2010 og Leah blev født d 21/7 2011. Så der gik ikke langt tid.

Vi ville dog ikke undvære hende for noget (eller mine 3 store) for noget.

Det er hårdt med økonomien, men vi klare det.

/Mette

Anmeld

3. oktober 2012

vitapigen

Vi havde været sammen i 6 år da jeg blev planlagt gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.