Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Ja det er ikke spor sjovt, så jeg føler meget med dig.men så længe I prøver, så prøv om du kan holde en lille distance til det...det hjalp mig rigtigt meget, forstået på den måde, at når først der virkeligt var bid, så turde jeg glæde mig, men ellers så var jeg ret stille omkring det indtil det viste sig om naturen ville samarbejde eller ej. For nogle er det bare en større kamp end for andre, og for os, der har haft svært ved det, eller har svært ved det, der må vi prøve ikke at tabe modet, men stædigt gå videre.
Ja det er ikke spor sjovt, så jeg føler meget med dig.men så længe I prøver, så prøv om du kan holde en lille distance til det...det hjalp mig rigtigt meget, forstået på den måde, at når først der virkeligt var bid, så turde jeg glæde mig, men ellers så var jeg ret stille omkring det indtil det viste sig om naturen ville samarbejde eller ej.
For nogle er det bare en større kamp end for andre, og for os, der har haft svært ved det, eller har svært ved det, der må vi prøve ikke at tabe modet, men stædigt gå videre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Ja, det tror jeg er en meget god idé. Efter min GUL, tog vi os en lang snak omkring hele projektet, fordi det havde fyldt utroligt meget i mit hovede siden jeg stoppede med p-piller. Vi blev enige om, at vi gerne ville fortsætte med at prøve, og at vi ikke havde brug for en pause fra det. Og siden har det ikke fyldt helt så meget. Jeg har overhovedet ikke haft styr på hvilke dage i måneden der var ÆL og hvornår jeg forventede mens - og det fyldte jo alt før. Jeg sagde bare til mig selv, at det nok skulle ske på et tidspunkt. Og det har bare gjort det hele meget sjovere. Ikke at skulle planlægge alt i mindste detalje. Og sådan vil jeg gerne fortsætte. Det skal ikke fylde alt. Det skal jo gerne være en fornøjelse at lave en baby. Så når det her er overstået må jeg vende tilbage til den tilstand igen!
Ja, det tror jeg er en meget god idé. Efter min GUL, tog vi os en lang snak omkring hele projektet, fordi det havde fyldt utroligt meget i mit hovede siden jeg stoppede med p-piller. Vi blev enige om, at vi gerne ville fortsætte med at prøve, og at vi ikke havde brug for en pause fra det. Og siden har det ikke fyldt helt så meget. Jeg har overhovedet ikke haft styr på hvilke dage i måneden der var ÆL og hvornår jeg forventede mens - og det fyldte jo alt før. Jeg sagde bare til mig selv, at det nok skulle ske på et tidspunkt. Og det har bare gjort det hele meget sjovere. Ikke at skulle planlægge alt i mindste detalje. Og sådan vil jeg gerne fortsætte. Det skal ikke fylde alt. Det skal jo gerne være en fornøjelse at lave en baby. Så når det her er overstået må jeg vende tilbage til den tilstand igen!
You go girl..og hvis du gerne vil læse min historie, så kan jeg smide et link til dig...man skal ikke give op...mirakler kan skam ske.
SussieThyssen skriver: You go girl..og hvis du gerne vil læse min historie, så kan jeg smide et link til dig...man skal ikke give op...mirakler kan skam ske.
Søde Karla
Det er jeg virkelig trist over på dine/jeres vegne.
Lige nu har du lov til at sørge og være ked af det!
GUL er ret usædvaneligt - og drøn uheldigt for jer. En SA er der tilgengæld MANGE, der oplever - og ja, det er som regel naturens skånsomme måde at rense ikke-levedygtige fostre ud - inden man kommer for langt hen og det bliver endnu mere krævende for kroppen (og psyken) at kapere. Godt at du er ung, det er i sig selv en kæmpe fordel, når det gælder chancerne for at de vil lykkes i fremtiden. Du kender sikkert disse "fornuft" tanker - og det er ikke sikkert, at det hjælper dig nu.
Du har tabt en spire, som du havde håbet ville blive til en baby. Det er en giga barsk omgang - uanset hvor almindeligt det er. Og så to gange i træk
Du har ikke gjort noget forkert!
Forhåbentlig sidder den i skabet næste gang
Held og lykke og en masse trøstekuns
Karla skriver: Du må meget gerne smide et link! Det ville være rart at have lidt opmuntrende læsestof til de næste dage, der skal tilbringes på sofaen!
Du må meget gerne smide et link! Det ville være rart at have lidt opmuntrende læsestof til de næste dage, der skal tilbringes på sofaen!
Så får du den lige her:
https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx
SussieThyssen skriver: Så får du den lige her: https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx
Snehund skriver: Søde Karla Det er jeg virkelig trist over på dine/jeres vegne. Lige nu har du lov til at sørge og være ked af det! GUL er ret usædvaneligt - og drøn uheldigt for jer. En SA er der tilgengæld MANGE, der oplever - og ja, det er som regel naturens skånsomme måde at rense ikke-levedygtige fostre ud - inden man kommer for langt hen og det bliver endnu mere krævende for kroppen (og psyken) at kapere. Godt at du er ung, det er i sig selv en kæmpe fordel, når det gælder chancerne for at de vil lykkes i fremtiden. Du kender sikkert disse "fornuft" tanker - og det er ikke sikkert, at det hjælper dig nu. Du har tabt en spire, som du havde håbet ville blive til en baby. Det er en giga barsk omgang - uanset hvor almindeligt det er. Og så to gange i træk Du har ikke gjort noget forkert! Forhåbentlig sidder den i skabet næste gang Held og lykke og en masse trøstekuns
Karla skriver: Tusind takTroede bare virkelig på den denne gang men føler mig også lidt naiv over, at jeg glædede mig så tidligt, fordi der er så store chancer for at det går galt. Men ja, nu ved jeg til næste gang, at selvom forløbet er anderledes, er det ikke nødvendigvis positivt.Ja, kender alle de fornuftige tanker, og ved at jeg er glad for det skete nu, og ikke længere henne i forløbet, det er bare svært at se ud over sorgen lige nu.Men håber snart det bliver vores tur, og at vi får en sund og rask baby om ikke alt for længe!
Tusind takTroede bare virkelig på den denne gang men føler mig også lidt naiv over, at jeg glædede mig så tidligt, fordi der er så store chancer for at det går galt. Men ja, nu ved jeg til næste gang, at selvom forløbet er anderledes, er det ikke nødvendigvis positivt.Ja, kender alle de fornuftige tanker, og ved at jeg er glad for det skete nu, og ikke længere henne i forløbet, det er bare svært at se ud over sorgen lige nu.Men håber snart det bliver vores tur, og at vi får en sund og rask baby om ikke alt for længe!
Det skal nok lykkes!
Selvfølgelig er du fyldt med sorg - med rette.
Jeg synes det er positivt, at du har kunne glæde dig! Alle de rare og positive tanker kommer ikke ondt igen - det gør måske tabet dybere, men det bekræfter dig også, i hvor klar du faktisk er til det her.
Angst og bekymringer, dem kan man hurtig få nok af som gravid - så det at du har kunne glæde dig trods GUL, det er modigt, stærkt og fint, symes jeg.
Håber den næste graviditet ender ud i, at du kan kalde dig mor til en skøn lille basse
Snehund skriver: Det skal nok lykkes! Selvfølgelig er du fyldt med sorg - med rette. Jeg synes det er positivt, at du har kunne glæde dig! Alle de rare og positive tanker kommer ikke ondt igen - det gør måske tabet dybere, men det bekræfter dig også, i hvor klar du faktisk er til det her. Angst og bekymringer, dem kan man hurtig få nok af som gravid - så det at du har kunne glæde dig trods GUL, det er modigt, stærkt og fint, symes jeg. Håber den næste graviditet ender ud i, at du kan kalde dig mor til en skøn lille basse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128