Åh føler mig som en fiasko!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Karla

Camillos skriver:

Jeg kender til følelsen, jeg har aborteret 5 gange før jeg sidder her idag og har 16 dage til termin. Man føler sig ikke kvindelig, man kan ikke forstå hvorfor det hele tiden skal gå dårligt..

Men mirakler kan ske . sender lidt varme til dig og noget babyklister.

Tak for det!

Og hvor er det dejligt det er lykkes for dig! Og fedt du snart har termin
Man føler sig bestemt ikke særlig kvindelig. Jeg tænkte nok jeg havde svært ved det, da min mor har aborteret mange gange, men derfor gør det det bestemt ikke lettere. Håber ikke der går alt for længe, inden jeg bliver gravid igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Camillos

Karla skriver:

Tak for det!

Og hvor er det dejligt det er lykkes for dig! Og fedt du snart har termin
Man føler sig bestemt ikke særlig kvindelig. Jeg tænkte nok jeg havde svært ved det, da min mor har aborteret mange gange, men derfor gør det det bestemt ikke lettere. Håber ikke der går alt for længe, inden jeg bliver gravid igen!

Nej det kan jeg godt forstå ... der er ikke nogenn værre følelse ... man føler sig utilstrækkelig.. men du kan blive gravid og det er en god ting ... så det skal nok lykkes 

Anmeld

2. oktober 2012

Karla

Camillos skriver:

Nej det kan jeg godt forstå ... der er ikke nogenn værre følelse ... man føler sig utilstrækkelig.. men du kan blive gravid og det er en god ting ... så det skal nok lykkes 

Tak

Jeg tror også på det nok skal lykkes. Humøret er blevet meget bedre i dag, og det er lidt nemmere at overskue!

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Karla skriver:

Tak

Jeg tror også på det nok skal lykkes. Humøret er blevet meget bedre i dag, og det er lidt nemmere at overskue!

det var godt 

Anmeld

2. oktober 2012

christina92

2. oktober 2012

Karla

christina92 skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.