Åh føler mig som en fiasko!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Nettemor

Har ikke så mange ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Karla skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvilken blodtype jeg har.

Kan jeg bare gå til lægen og finde ud af det? Ved du, hvor jeg kan læse noget mere om det, for det anede jeg ikke!

Tak for svar i hvert fald og synes kun det var et godt svar - det ville da være værd at få det undersøgt, hvis det kunne være en del af forklaringen.

ja, det kan du... Det står højst sandsynlighvis i dine papirer, ellers tager han en blodprøve...

Jeg er negativ, og jeg fik af hvide at hvis jeg fik nogle positive børn skulle jeg have en indsprøjtning... så min krop ikke ville angribe de små spire... begge mine drenge er negative, men da jeg mistede tvillingen til den yngste i uge 7 gav de mig en indsprøjtning efter fødslen, fordi de ikke vidste om den var positiv eller negativ..

Anmeld

1. oktober 2012

Karla

Månsson skriver:

Tak.. jeg var næsten 7uger.. Det er super hårdt.. Tænker bare man må bilde sig de fakta ind og se på det positive for at komme igennem det

Åh det gør mig virkelig ondt
Ja, det bliver man virkelig nødt til. Ellers er det helt umuligt at komme igennem det. Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

1. oktober 2012

Karla

Nettemor skriver:

Har ikke så mange ord

Men tak alligevel

Anmeld

1. oktober 2012

Karla

Ravnholt skriver:

ja, det kan du... Det står højst sandsynlighvis i dine papirer, ellers tager han en blodprøve...

Jeg er negativ, og jeg fik af hvide at hvis jeg fik nogle positive børn skulle jeg have en indsprøjtning... så min krop ikke ville angribe de små spire... begge mine drenge er negative, men da jeg mistede tvillingen til den yngste i uge 7 gav de mig en indsprøjtning efter fødslen, fordi de ikke vidste om den var positiv eller negativ..

Okay, det må jeg lige få undersøgt! Hvordan kan de se, hvad den lille spir er?

Anmeld

1. oktober 2012

Ravnholt

Karla skriver:

Okay, det må jeg lige få undersøgt! Hvordan kan de se, hvad den lille spir er?

Det kan de ikke... men det skal man ikke bekymre sig om hvis man har positiv blodtype... så hvis du har negativ skal du bede om at få en indsprøjtning for det...

Anmeld

1. oktober 2012

Karla

Ravnholt skriver:

Det kan de ikke... men det skal man ikke bekymre sig om hvis man har positiv blodtype... så hvis du har negativ skal du bede om at få en indsprøjtning for det...

Åh på den måde det må jeg lige få undersøgt i hvert fald!

Anmeld

1. oktober 2012

Ravnholt

Fandt lige noget om det her

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk-+Obstetrisk+Afdeling/Foedeafdelingen/Graviditeten/Rhesus+negativ+og+anti-D.htm

så hvis du er negativ blodtype, skal du have anti-D

Anmeld

1. oktober 2012

L&V

Karla skriver:

Åh det gør mig virkelig ondt
Ja, det bliver man virkelig nødt til. Ellers er det helt umuligt at komme igennem det. Håber snart det lykkes for jer

I lige måde.. Jeg har min tøs så med hende er tankerne beskæftiget.. Vi har ikke så travlt så tager det som det kommer.. Men håber rigtig meget for jer at det hele snart er ovre og i/du kanfår en dejlig graviditet Bliver dit hcg tal os fulgt

Anmeld

1. oktober 2012

Karla

Ravnholt skriver:

Fandt lige noget om det her

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk-+Obstetrisk+Afdeling/Foedeafdelingen/Graviditeten/Rhesus+negativ+og+anti-D.htm

så hvis du er negativ blodtype, skal du have anti-D

Okay mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.