Åh føler mig som en fiasko!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Snehund

Karla skriver:

Nu har jeg ringet til lægen og har fået en tid til at få taget blodprøve, så de kan følge hcg. Manden var meget nervøs for, at det ville udvikle sig som sidst, og det var meget hårdt for ham. Så nu skal jeg have taget den blodprøve, og så har vi snakket om, at vi gerne vil have en samtale med lægen, inden vi starter på PB igen. Så må jeg få fundet ud af min blodtype, og om det kunne have nogen indflydelse.

Hej Karla

Godt at der bliver taget hånd om dig. Håber forløbet bliver hurtigt og så smertefrit som muligt.

Er ikke helt sikker, men tror at det med blodtype problemer, først viser sig langt senere i gravidieten, men er slet ikke sikker. Det kan lægen forhåbentlig svare dig på. Nok rart at få det tjekket under alle omstændigheder.

Selvom om det ikke på nogen måder er ønskværdigt, så håber jeg meget at det er en almindelig SA, som din krop selv formår at rense ud

Flot hvis du har overskud til at følge med i, hvordan det går os andre herinde, men helt forståeligt, hvis det er for svært lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Karla

Snehund skriver:

Hej Karla

Godt at der bliver taget hånd om dig. Håber forløbet bliver hurtigt og så smertefrit som muligt.

Er ikke helt sikker, men tror at det med blodtype problemer, først viser sig langt senere i gravidieten, men er slet ikke sikker. Det kan lægen forhåbentlig svare dig på. Nok rart at få det tjekket under alle omstændigheder.

Selvom om det ikke på nogen måder er ønskværdigt, så håber jeg meget at det er en almindelig SA, som din krop selv formår at rense ud

Flot hvis du har overskud til at følge med i, hvordan det går os andre herinde, men helt forståeligt, hvis det er for svært lige nu.

Ja, jeg er glad for at jeg fik taget mig sammen til at ringe. Kan godt forstå at min mand ikke ønsker at skulle gennemgå forløbet med en GUL igen. Sidst blev han bare ringet op på jobbet og fik at vide, at jeg skulle opereres inden for de næste 2 timer. Og det var meget hårdt for ham!

Så jeg håber virkelig også at det er en almindelig SA, og det er hurtigt overstået.

Jeg kan slet ikke lade være med at følge med. Selvom jeg ønsker mere end noget andet, at det var mig der skulle være gravid, kan jeg sagtens glæde mig på andres vegne, og bliver så glad, når andre får opfyldt deres højeste ønske

Anmeld

2. oktober 2012

Snehund

Karla skriver:

Ja, jeg er glad for at jeg fik taget mig sammen til at ringe. Kan godt forstå at min mand ikke ønsker at skulle gennemgå forløbet med en GUL igen. Sidst blev han bare ringet op på jobbet og fik at vide, at jeg skulle opereres inden for de næste 2 timer. Og det var meget hårdt for ham!

Så jeg håber virkelig også at det er en almindelig SA, og det er hurtigt overstået.

Jeg kan slet ikke lade være med at følge med. Selvom jeg ønsker mere end noget andet, at det var mig der skulle være gravid, kan jeg sagtens glæde mig på andres vegne, og bliver så glad, når andre får opfyldt deres højeste ønske

Nej, det må ha været skrækkeligt for din mand Godt I er lidt mere fælles om at gå igennem dette forløb, der forhåbentlig ikke ender med akut behandling

At du kan glæde dig over andre og har lyst til at følge med i deres PB, selvom det ikke er den fedeste situation for dig/jer lige nu - det vidner igen om overskud og styrke. Hatten af for det!

Ønsker dig det bedste - hold os endelig opdateret!

Anmeld

2. oktober 2012

Karla

Snehund skriver:

Nej, det må ha været skrækkeligt for din mand Godt I er lidt mere fælles om at gå igennem dette forløb, der forhåbentlig ikke ender med akut behandling

At du kan glæde dig over andre og har lyst til at følge med i deres PB, selvom det ikke er den fedeste situation for dig/jer lige nu - det vidner igen om overskud og styrke. Hatten af for det!

Ønsker dig det bedste - hold os endelig opdateret!

Ja, jeg ville ikke udsætte ham for det igen i hvert fald!

Tak for det Jeg skal nok opdatere

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Karla skriver:

Hej piger

Tak for de mange lykønskninger og krydsede fingre!
Jeg testede i onsdags 4+1 positiv og dagen efter meget tydligere positiv. Var jublende lykkelig over endelig at stå med de to streger igen, efter vi gennemgik en GUL i juni i år. Manden var virkelig glad, og vi kunne ikke lade være med at glæde os over, hvad der var i vente. Vi frygtede selvfølgelig noget ville gå galt, da jeg har haft en GUL, men forløbet var meget anderledes end dengang. I dag 4+5 skete det forfærdelige så. Begyndte at pletbløde, og få rigtig mange smerter - ligesom ved mens. Her til aften er blødningen taget til i styrke og er næsten 100 % sikker på det er en SA. Tog en test i formiddags, som var meget svag. Har virkelig haft tudetur i dag. Forstår ikke, hvordan min krop kan være så umulig! Først en GUL, så en SA. Og forstår det ikke. Er kun 20 år gammel. Er normalvægtig - lige over grænsen til at være undervægtig. Spiser sundt, ryger ikke og har ikke drukket alkohol i over et år - før det meget sjældent. Dyrker ikke helt så meget motion, som jeg burde, da en knæskade sætter store begrænsninger for mig. Fik tjekket "systemet" da jeg havde en GUL, og alt så fint ud. Fik fjernet den ene æggeleder, men det skulle ikke have nogen betydning for, chancerne for at jeg skulle blive gravid igen.
Hvorfor kan jeg så ikke holde på den lille spir?
Åh hvor er det hårdt at skulle igennem det. Og skulle kæmpe videre. Lige nu har jeg mest af alt lyst til bare at opgive projektet, da det har været så hårdt psykisk de sidste 12 måneder
Men omvendt - det her er vores drøm. Vi ønsker brændende at blive forældre. Vil bare gerne det snart er vores tur!

Jeg havde lige brug for at komme ud med lidt frustrationer og tanker - tak fordi du ville læse med.

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Karla skriver:

D

Netop. Det fik han også at vide.
Det var da dejligt, for hvis det er lavt, så burde det jo ikke være et problem. Dagen efter jeg havde fået fjernet min æggeleder var mit på 350, 5 dage senere 25 og en uge efter det 0. Så det gik hurtigt nedad. Ved ikke hvad det var inden, men de sagde at 350 var en meget hurtig nedgang.

Det gik ski da os stærkt. Mit er faldet fra 300(et eller andet) til 98på to dage så tænker det er helt væk om 14dage

Anmeld

2. oktober 2012

Karla

Camillos skriver:

Tak

Anmeld

2. oktober 2012

Karla

Månsson skriver:

Det gik ski da os stærkt. Mit er faldet fra 300(et eller andet) til 98på to dage så tænker det er helt væk om 14dage

Ja, det må det da helt sikkert være om 14 dage

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Karla skriver:

Ja, det må det da helt sikkert være om 14 dage

Yeps

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Karla skriver:

Tak

Jeg kender til følelsen, jeg har aborteret 5 gange før jeg sidder her idag og har 16 dage til termin. Man føler sig ikke kvindelig, man kan ikke forstå hvorfor det hele tiden skal gå dårligt..

Men mirakler kan ske . sender lidt varme til dig og noget babyklister.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.