trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

foto på lærred

brummeline skriver:

glæder os bare så meget

Det kan jeg godt forstå! og hvor flot at du også holder dem så fint inde i mavsen så længe.

Alt det bedste til jeres snart store familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

HopinWishin

brummeline skriver:

så har vi rundet de 33+2 uger, og tiden går bare hurtigt. det er spændende at se hvor længe de små trolde stadig vil være i den trygge hule. vi havde en fantastisk sacnning igår der viste de stadig havde det godt. og at de stadig tager enormt meget på. de vejer nu 1974, 1763 og 1764 g. det er noget af en kampvægt at slæbe på

men vi ved jo også der kommer nogle dejlige og unikke børn ud  indtil vidre går alt bare perfekt og jeg skal ikke klage på nogen måder andet end over vand i benene. hold de er tykke og fulde af vand.. men som sagt vi tager en uge mere og glæder os til næste scanning i uge 8

øj hvor lyder det dejligt!! Min mand har sagt at han ikk ku holde til hvis det andet æg vi har i fryseren ved fertilitetsklinikken blir til tvillinger>!! Vi har en datter på 6 mdr og det sys han er en kæmpe omvæltning!!

Må jeg spørger hvad du arbejder med? .. hvordan får I hverdagen til at hænge sammen når I har tre børn i forvejen? (tre dejlige kan jeg se

Jeg vil også gerne se en trillinge mave

Anmeld

14. februar 2013

eliemmada

Tør slet ikke tænke på hvor meget en trillinge gravid tager på, men det er nok ikke kun 2 kg

Anmeld

20. februar 2013

brummeline

her er en minimal opdatering da vi kun fik målt flow i mandags. alle 3 har det godt, og trives stadig fint. vi er nu i 34+3. og begynder at mærke hvordan de 3 poder kan få kroppen til at reagere. døjer med utrolig meget vand i kroppen som nu har sat sig i underhuden på selve maven, som gør det sværet for det søde personale at scanne mig ordenlig. lidt træls, men ikke rigitg noget at gøre ved. jeg ser frem til den hel stor scanning på mandag den 25 feb.

Anmeld

20. februar 2013

Lilje82

brummeline skriver:

her er en minimal opdatering da vi kun fik målt flow i mandags. alle 3 har det godt, og trives stadig fint. vi er nu i 34+3. og begynder at mærke hvordan de 3 poder kan få kroppen til at reagere. døjer med utrolig meget vand i kroppen som nu har sat sig i underhuden på selve maven, som gør det sværet for det søde personale at scanne mig ordenlig. lidt træls, men ikke rigitg noget at gøre ved. jeg ser frem til den hel stor scanning på mandag den 25 feb.

Hvor dejligt. Og hvor er det bare fedt at du bestandig holder dem 

Anmeld

27. februar 2013

eliemmada

Hvordan gik scanningen i mandags?

Anmeld

28. februar 2013

brummeline

ja så er den sidste scanning overstået, hvor alt stadig er super fint. har en dreng der vejer 2370 g og pigerne lidt mindre. så det kan da ikke være mere perfekt. næste gang jeg skriver er de små rollinger kommet til verden. så det må jo nok flyttes over til fødsel. jeg vil gerne takke jer alle for jeres opbakning og søde kommentare hele vejen igennem. vi glæder os til at dele de små pus med jer

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

brummeline skriver:

ja så er den sidste scanning overstået, hvor alt stadig er super fint. har en dreng der vejer 2370 g og pigerne lidt mindre. så det kan da ikke være mere perfekt. næste gang jeg skriver er de små rollinger kommet til verden. så det må jo nok flyttes over til fødsel. jeg vil gerne takke jer alle for jeres opbakning og søde kommentare hele vejen igennem. vi glæder os til at dele de små pus med jer

Hvor er det spændende! 

Glæder mig helt vildt til at se de 3 små mirakler 

Anmeld

28. februar 2013

kriknu

brummeline skriver:

hvornår kommer de ud? 

Anmeld

28. februar 2013

Dorthe1986

brummeline skriver:

Hvor er det spændende Det bliver vel ved kejsersnit? Har du fået dato på det? Og synes det er en rigtig flot vægt, med tanke på at der er hele TRE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.