VNB skriver:
så er vi endelig hjemme igen.
Hold op det har taget lang tid...
Jeg fik kørt kurve, målt blodtryk, tjekket urinen, blodprøver, og undersøgt maven.
Bebsen var mega aktiv under hele forløbet, så ham var vi/de ihvertfald ikke det mindste nervøs for om der havde det godt
Jordemoderen kunne mærke at min livmoder er meget stram/irriteret øverst oppe, og hun kunne se at jeg havde lidt kraftige pluveer...
Men udover dette, så så alle prøver fuldstændig normale ud 
Det er ikke svangerskabs forgiftning som de først frygtede, og jeg er heller ikke ved at gå i fødsel.
De tror at bebsi har presset mine tarme så meget at der bliver trykket på nogle nerver + at presset på livmoderen øverst oppe derfor blir stort, og dette kunne gøre vildt ondt sagde de. Det sker åbenbart for nogle gravide, og jeg skulle nok ikke regne med at tarmene "faldt på plads" igen før efter jeg har født - dvs jeg nok vil have lidt ondt/trykken resten af tiden
men det er ikke farligt på nogen måder - blot meget ubehageligt. Og så skal jeg sørge for at have rigeligt med gang i maven, da dette kan afhjælpe smerterne lidt.
så alt i alt GODE nyheder
er glad for at alt andet ser helt normalt ud! pyyyh hvor kan man da hurtigt nå at blive forskrækket 
Tak for jeres søde ord og tanker 

Havde forstoppelse i uge 15 ca. og jeg fik de vildeste plukkeveer som faktisk føltes som veer, så derfor tog vi på hospitalet og jeg blev tjekket, alting var godt med bebsen men jeg bliver nød til at have godt gang i maven resten af graviditeten fordi hvis jeg ikke har det, så føles det virkelig som om jeg skal til at føde...