er lidt nervøs... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

VNB

birthee skriver:

Har ikke lige prøvet noget lignende det du beskriver, men synes lige du skulle have et stort knus!!!  Håber ikke der er noget alvorligt, og ønsker dig god bedring...

Håber på en update...

Knus

mange tak 

jeg håber heller ikke at det er noget alvorligt... 

Altså bebsi i maven sparker løs og er meget livlig, så jeg tror ikke at han fejler noget... men et eller andet foregår der ihvertfald med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

VNB

Sakris skriver:

Åh søde, det lyder godt nok ikke så godt. Ved ikke hvad der kan give så store smerter. Men håber virkelig at alt er ok Godt at du kunne få tid hos lægen så hurtigt, selvom jeg alligevel undres over de ikke har bedt dig komme med det samme! 

Stort knus til dig og lillebror. Håber på godt nyt fra jer i eftermiddag!

mange tak søde  

jeg spurgte også om jeg ikke skulle komme med det samme, men det var den eneste tid de havde... og så synes hun jeg skulle bruge ventetiden til at slappe rigtig godt af. 

så nu ligger jeg her 

jeg skal nok komme med en update engang senere idag. 

Anmeld

28. september 2012

VNB

LSM skriver:

Du må jo endelig give en lille update når du har været ved lægen

ja, skal helt sikkert nok lige komme med en update når vi er hjemme igen. 

Anmeld

28. september 2012

VNB

blomst84 skriver:

KÆMPE kram herfra  Håber det bedste for dig!! Det lyder virkelig ikke rart..  Alt hvad jeg kan for at det bare er lidt maveonde ... De bedste tanker !!! 

tak søde 

det er virkelig bare SÅ ubehageligt... 

når jeg ligger helt stille ned, så er det til at holde ud, men ligeså snart jeg rejser mig og går 5 skridt så starter det igen...  

kan det virkelig være ligament smerter som gør så ondt??? det har jeg nemlig tænkt på, men det er bare voldsomt hvis de kan gøre så mega ondt... 

Anmeld

28. september 2012

VNB

Laulund87 skriver:

Håber ikke det er alvorligt!

håber jeg godt nok heller ikk  

Men altså han sparker derinde fra og er som han plejer, så jeg tror at det er et eller andet med min "mave" at gøre... eller måske en kraftig blære betændelse? 

jeg må vente og se... 

Anmeld

28. september 2012

Laulund87

VNB skriver:

håber jeg godt nok heller ikk  

Men altså han sparker derinde fra og er som han plejer, så jeg tror at det er et eller andet med min "mave" at gøre... eller måske en kraftig blære betændelse? 

jeg må vente og se... 

Ja det kan sagtens være kraftig blærebetændelse, det havde jeg og det gjorde rigtig ondt!

Heldigvis kan det være flere ting der slet ikke har noget med babyen at gøre

Anmeld

28. september 2012

VNB

Laulund87 skriver:

Ja det kan sagtens være kraftig blærebetændelse, det havde jeg og det gjorde rigtig ondt!

Heldigvis kan det være flere ting der slet ikke har noget med babyen at gøre

ja jeg kan ihvertfald også læse mig frem til på google at en blærebtændelse kan gøre ret ondt iforbindelse med en graviditet. 

og så står der også alt muligt om at mine smerter kan være tegn på begyndende svangerskabs forgiftning  det valgte jeg lige at hoppe pænt henover, kan slet ikke holde den tanke ud... 

Anmeld

28. september 2012

Laulund87

VNB skriver:

ja jeg kan ihvertfald også læse mig frem til på google at en blærebtændelse kan gøre ret ondt iforbindelse med en graviditet. 

og så står der også alt muligt om at mine smerter kan være tegn på begyndende svangerskabs forgiftning  det valgte jeg lige at hoppe pænt henover, kan slet ikke holde den tanke ud... 

Ja lad være med at læse mere!

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men prøv at tage en dyb indånding og tænk positivt. Snart ved du hvad der er los og jeg tror på at det ikke er alvorligt

Anmeld

28. september 2012

blomst84

VNB skriver:

tak søde 

det er virkelig bare SÅ ubehageligt... 

når jeg ligger helt stille ned, så er det til at holde ud, men ligeså snart jeg rejser mig og går 5 skridt så starter det igen...  

kan det virkelig være ligament smerter som gør så ondt??? det har jeg nemlig tænkt på, men det er bare voldsomt hvis de kan gøre så mega ondt... 

Det virker som nogle voldsomme ligamentssmerter så?! Håber din læge kan se hvad det skyldes, for det andet lyder virkelig ikke rart  Du må endelig komme med en Update ! 

Anmeld

28. september 2012

VNB

Lige en lille hurtig Update: 

er henvist videre til Fødegangen hvor vi er på vej op nu... 

Lægen var meget i tvivl om hvad smerterne skyldes, hun nævnte flere forskellige ting, så håber vi blir klogere deroppe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.