37+3 hvornår synker maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Ønskebarnet12

MortilCilas skriver:

Min mave sad også højt, og selv da jeg var gået 7 dage over termin, sad den helt oppe under brysterne, også hang den dog Jordemoderen kunne dog godt se den var sunket på termins datoen.

Jeg skal til jordmoder centeret på onsdag og der vil jeg være 38+2 så jeg glæder mig til at høre om hun synes min mavse er synket, for synes slet ikke den er :-p 

For jeg føder enden til terminen eller før :-p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Der er 6 zoner til her med toget, og det gider min forældre altså ikke at give hvergang, så derfor tag jeg altid hjem til dem med bil som manden køre i, heldigvis arbejder han i det indre Kbh men plejer at købe et klipkort som jeg bruger hvis jeg skal ses med veninderne  

Haha, ja alle har jo deres interesse, jeg elsker også Apple men desværre er det alt alt for dyrt :-p 

Hm, ja, så kan jeg godt forstå at det er dyrt!  

Ja, det er også lækre produkter, men ligefrem at sidde i kø i mange, mange timer for at få den nye iPhone 5 få timer før alle andre.. Ih, suk altså..

Anmeld

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

M (: skriver:

Hm, ja, så kan jeg godt forstå at det er dyrt!  

Ja, det er også lækre produkter, men ligefrem at sidde i kø i mange, mange timer for at få den nye iPhone 5 få timer før alle andre.. Ih, suk altså..

Ja sådan er det for nogle, især mænd :-D når det kommer til elektroniske ting  

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Ja sådan er det for nogle, især mænd :-D når det kommer til elektroniske ting  

Ja, og min er en af de frygtelige af slagsen.. Suk

Anmeld

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

M (: skriver:

Ja, og min er en af de frygtelige af slagsen.. Suk

Haha du skal da bare nyde det, så længe han ikke låner pengene så skal du da bare BE om en ekstra, så du også får en haha:-D

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Haha du skal da bare nyde det, så længe han ikke låner pengene så skal du da bare BE om en ekstra, så du også får en haha:-D

Haha, det er selvfølgelig rigtig nok! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.