M (: skriver:
Det var ikke meget du har været ude.. Hvordan kan det være?
Lyder da lækkert med en forkælelsestur i Fields! Det er med at nyde det mens man stadig kan gøre ting på egen hånd - der kommer nok til at gå et par måneder eller flere inden det kommer til at ske igen..
Haha nej, han ville helt sikkert pakke det forkerte og glemme det halve 
Det fordi jeg bor lidt længere væk fra min familie og veninder, og har desværre en meget stram økonomi, så har hellere ingen buskort til at tag ud til dem hver dag:-( så tit bliver jeg hjemme, fordi jeg slet ikke bryder mig om det sted vi bor, jeg plejede at bo i det indre Kbh men da jeg flyttede sammen med manden, flyttede vi ind i en lejlighed hvor han boede:-( så nu har vi søgt lejligheder i Kbh, og forhåbentlig får Vi noget snart, synes selve stedet hvor vi bor er retdeprimerende :-p
Men det også blevet koldt, og har ingen jakke som passer mig længere :-p så holder mig for det meste indendørs, håber babyen kommer ud snart, så jeg kan være i mine vinterjakke
og selvfølgelig komme ud og gå ture med en
Hihihi, ja, manden har ikke forstand på makeup, han var inde med mig forleden of købe MAC makeup til mig, og han kan stadig ikke forstå at han skulle give så meget for så lidt og får MAKEUP ;-D men sådan er det jo når konen ønsker sig makeup og interesse sig for det
Anmeld