37+3 hvornår synker maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Håber jeg den sidste tid kan komme ud og få lidt travlt, så tiden går hurtigere Jeg har pakket nærmest alt, har købt en stor toilettaske til mine skønhedsprodukter, og den bruger jeg til dagligt når jeg så får veer til den tid, skal den bare ned i tasken og så skal jeg også huske min børste til håret og munden :-p

Ja, det kunne være godt med en masse planer for at få tiden til at gå, men heller ikke så mange at du er helt udmattet, når det endelig skal ske! Ih, det er ikke nemt altså - man skal ikke sætte sit liv på standby, men man kan heller ikke give den gas.. Hvad man ikke gør for de små pus.. 

Ork, det lyder da mega nemt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Ønskebarnet12

jack skriver:

ja jeg er os utålmodig, men alligevel vil jeg gerne vente lidt, bebs har det fint men er lidt lille,  vejer kun 2,5 nu og det ville være rart hvis han tog lidt mere på inden termin.

Ja hvem ved måske ses vi på fødegangen

Hvordan har du og din bebs det

Han skal nok vokse sig stor og stærk det kan jo være st han allerede er mere end det jordmoderen siger, synes bare altid jordmoderen siger noget, og hun føler dårlig nok på maven :-p 

Men ja, 2-3 uger endnu det skal nok gå stærkt her går det fint, skal til jordmoder på onsdag, havde ellers håbet på jeg ikke ville se hende igen. Ikke fordi jeg ikke kan lide hende, for synes hun er sød men bare fordi jeg håbede på babyen ville melde sin ankomst men tag det med ro nu han skal nok komme ud uanset hvad om d bliver i dag eller om nogle uger så er han her inden en måned;-)

Ja, kunne være skægt hvis vi mødte på fødegangen :-D

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

M (: skriver:

Ja, det kunne være godt med en masse planer for at få tiden til at gå, men heller ikke så mange at du er helt udmattet, når det endelig skal ske! Ih, det er ikke nemt altså - man skal ikke sætte sit liv på standby, men man kan heller ikke give den gas.. Hvad man ikke gør for de små pus.. 

Ork, det lyder da mega nemt! 

JEg har overhovedet ikke været ude så meget, kun besøgt mine forældre 2-3 gange om ugen, og når jeg besøger drm er vi kun indendørs og bliver kørt dertil af manden:-p så endelig i dag har jeg besluttet mig for st tag en tur til fields og måske forkæle mig selv med goder ;-) det bliver der ikke mange af når lille bamsen kommer men Ja, synes godt nok mange ting har ændret sig, lige siden testen sagde positiv, og der kommer nok til at ændre sig en del mere når han er her  men alt for den lille

Ja, det nemt og praktisk! så kan manden også vide hvad jeg skal have af makeup, for hvis det lå ude sådan havde det nok taget en evighed for ham at finde de ting jeg bruger

Anmeld

29. september 2012

M (:

JEg har overhovedet ikke været ude så meget, kun besøgt mine forældre 2-3 gange om ugen, og når jeg besøger drm er vi kun indendørs og bliver kørt dertil af manden:-p så endelig i dag har jeg besluttet mig for st tag en tur til fields og måske forkæle mig selv med goder ;-) det bliver der ikke mange af når lille bamsen kommer men Ja, synes godt nok mange ting har ændret sig, lige siden testen sagde positiv, og der kommer nok til at ændre sig en del mere når han er her  men alt for den lille

Ja, det nemt og praktisk! så kan manden også vide hvad jeg skal have af makeup, for hvis det lå ude sådan havde det nok taget en evighed for ham at finde de ting jeg bruger

Det var ikke meget du har været ude.. Hvordan kan det være?

Lyder da lækkert med en forkælelsestur i Fields! Det er med at nyde det mens man stadig kan gøre ting på egen hånd - der kommer nok til at gå et par måneder eller flere inden det kommer til at ske igen.. 

Haha nej, han ville helt sikkert pakke det forkerte og glemme det halve

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

Det var ikke meget du har været ude.. Hvordan kan det være?

Lyder da lækkert med en forkælelsestur i Fields! Det er med at nyde det mens man stadig kan gøre ting på egen hånd - der kommer nok til at gå et par måneder eller flere inden det kommer til at ske igen.. 

Haha nej, han ville helt sikkert pakke det forkerte og glemme det halve

Det fordi jeg bor lidt længere væk fra min familie og veninder, og har desværre en meget stram økonomi, så har hellere ingen buskort til at tag ud til dem hver dag:-( så tit bliver jeg hjemme, fordi jeg slet ikke bryder mig om det sted vi bor, jeg plejede at bo i det indre Kbh men da jeg flyttede sammen med manden, flyttede vi ind i en lejlighed hvor han boede:-( så nu har vi søgt lejligheder i Kbh, og forhåbentlig får Vi noget snart, synes selve stedet hvor vi bor er retdeprimerende :-p 

Men det også blevet koldt, og har ingen jakke som passer mig længere :-p så holder mig for det meste indendørs, håber babyen kommer ud snart, så jeg kan være i mine vinterjakke og selvfølgelig komme ud og gå ture med en  

Hihihi, ja, manden har ikke forstand på makeup, han var inde med mig forleden of købe MAC makeup til mig, og han kan stadig ikke forstå at han skulle give så meget for så lidt og får MAKEUP ;-D men sådan er det jo når konen ønsker sig makeup og interesse sig for det  

Anmeld

29. september 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Det fordi jeg bor lidt længere væk fra min familie og veninder, og har desværre en meget stram økonomi, så har hellere ingen buskort til at tag ud til dem hver dag:-( så tit bliver jeg hjemme, fordi jeg slet ikke bryder mig om det sted vi bor, jeg plejede at bo i det indre Kbh men da jeg flyttede sammen med manden, flyttede vi ind i en lejlighed hvor han boede:-( så nu har vi søgt lejligheder i Kbh, og forhåbentlig får Vi noget snart, synes selve stedet hvor vi bor er retdeprimerende :-p 

Men det også blevet koldt, og har ingen jakke som passer mig længere :-p så holder mig for det meste indendørs, håber babyen kommer ud snart, så jeg kan være i mine vinterjakke og selvfølgelig komme ud og gå ture med en  

Hihihi, ja, manden har ikke forstand på makeup, han var inde med mig forleden of købe MAC makeup til mig, og han kan stadig ikke forstå at han skulle give så meget for så lidt og får MAKEUP ;-D men sådan er det jo når konen ønsker sig makeup og interesse sig for det  

Ej, hvor ærgeligt, at du har været nødt til at flytte væk fra veninderne, og ovenikøbet ikke har råd til bussen - har de heller ikke råd til at besøge dig?

Ja, når der er så kort tid tilbage er det jo næsten fjollet at investere i en ny jakke.. Så hellere noget lækkert tøj, når maven forhåbentlig snart bliver noget mindre igen!

Haha, der er så meget mænd ikke forstår - jeg har det ligesådan, når min kæreste SKAL have det nyeste apple-gear.. 

Anmeld

30. september 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde! :-) har virkelig brug for vestøv ;-) 

Det rigtig dejligt at høre, godt det køre med amningen og at i begge har det godt! ;-)

Jeg har haft de her 2 dage sådan små menses smerter, stød og niv agtigt, så håber der sker noget snart, synes her i nat har jeg haft voldsom mange plukveer (og jeg er en person der sjældent ligger mærke til plukveer) blev dog lidt bekymret ved at min mave var så hård, men nu den som den plejer og bebse sparker livligt :-D 

Der er da hvertfald ingen tivil om at kroppen helt sikkert er i gang med at forberede sig til at skulle i aktion!

Anmeld

30. september 2012

MortilCilas

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er i uge 38 (37+3) og synes overhovedet ikke min mave er synket, min mor siger også den sidder GODT NOK HØJT og samme gør min svigerinde!! Jeg tænker lidt burde den ikke synke når jeg er så langt henne? Lige nu føler jeg bare at den ikke synker og d ender sikkert med en kejsersnit :-p 

Min mave sad også højt, og selv da jeg var gået 7 dage over termin, sad den helt oppe under brysterne, også hang den dog Jordemoderen kunne dog godt se den var sunket på termins datoen.

Anmeld

30. september 2012

Ønskebarnet12

Ej, hvor ærgeligt, at du har været nødt til at flytte væk fra veninderne, og ovenikøbet ikke har råd til bussen - har de heller ikke råd til at besøge dig?

Ja, når der er så kort tid tilbage er det jo næsten fjollet at investere i en ny jakke.. Så hellere noget lækkert tøj, når maven forhåbentlig snart bliver noget mindre igen!

Haha, der er så meget mænd ikke forstår - jeg har det ligesådan, når min kæreste SKAL have det nyeste apple-gear.. 

Der er 6 zoner til her med toget, og det gider min forældre altså ikke at give hvergang, så derfor tag jeg altid hjem til dem med bil som manden køre i, heldigvis arbejder han i det indre Kbh men plejer at købe et klipkort som jeg bruger hvis jeg skal ses med veninderne  

Haha, ja alle har jo deres interesse, jeg elsker også Apple men desværre er det alt alt for dyrt :-p 

Anmeld

30. september 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Der er da hvertfald ingen tivil om at kroppen helt sikkert er i gang med at forberede sig til at skulle i aktion!

Jaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.