37+3 hvornår synker maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.580 visninger
55 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Ønskebarnet12

Jeg er i uge 38 (37+3) og synes overhovedet ikke min mave er synket, min mor siger også den sidder GODT NOK HØJT og samme gør min svigerinde!! Jeg tænker lidt burde den ikke synke når jeg er så langt henne? Lige nu føler jeg bare at den ikke synker og d ender sikkert med en kejsersnit :-p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

jack

tror det er meget forskelligt, min er sunket allerede i uge 35.og sidder ekstremt lavt... tilgængæld var min mave ikke sunket ret meget 1 gang

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er i uge 38 (37+3) og synes overhovedet ikke min mave er synket, min mor siger også den sidder GODT NOK HØJT og samme gør min svigerinde!! Jeg tænker lidt burde den ikke synke når jeg er så langt henne? Lige nu føler jeg bare at den ikke synker og d ender sikkert med en kejsersnit :-p 

Da jeg ventede min første var det først den sidste uge (dvs omkring termin) at min mave begyndte at synke ned af ..  

Det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet tror jeg, for her anden gang er min mave sunket og det gjorde den for godt 3 uger siden og har stadig 14 dage til termin  

Anmeld

27. september 2012

MissTas

Ønskebarnet12 skriver:

min sank rigtig meget i uge 34 og derefter sank den lige så stille mere og mere uge for uge.. til sidst følte jeg den hang nede ved knæene hehe

ved nogle synker maven aldrig

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

jack skriver:

tror det er meget forskelligt, min er sunket allerede i uge 35.og sidder ekstremt lavt... tilgængæld var min mave ikke sunket ret meget 1 gang

Kan man godt føde hvis ens mave slet ikke synker? :-p jeg håber sku der snart sker noget, bliver vildt utålmodig jo tættere vi nærmere os hvordan har din baby det? Vi har jo termin samme dag, mon vi føder samme dag på Hvidovre? Kunne være grinern :-)

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

MillesMor111010 skriver:

Da jeg ventede min første var det først den sidste uge (dvs omkring termin) at min mave begyndte at synke ned af ..  

Det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet tror jeg, for her anden gang er min mave sunket og det gjorde den for godt 3 uger siden og har stadig 14 dage til termin  

Lucky you! Jeg ville ønske min mave havde synket sig lidt, så havde jeg da mere håb på at babyen kom til verden snart :-p det føles som en evighed selvom der faktisk er 2 uger tilbage +-  

Kan man forresten godt føde selvom ens mave ikke synker? Og gik du overtid ved din første graviditet? ;-)

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

MissTas skriver:

min sank rigtig meget i uge 34 og derefter sank den lige så stille mere og mere uge for uge.. til sidst følte jeg den hang nede ved knæene hehe

ved nogle synker maven aldrig

Tak for svar jeg håber sku min mave synker snart eller er det muligt at føde selvom maven sidder helt oppe? Og jeg har desuden hellere ingen smerter haft, andet end engang imellem lidt niv og når jeg har samleje så er min skede godt nok øm:-p 

Synes godt nok tiden flyver afsted, jeg husker da du skrev du fødte din bebse, der var jeg jo nærmest ny gravid :-D

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

Min mave sad nærmest oppe under hagen og den sank ikke inden jeg fødte 38+4. Så den behøver ikke synke

Kan lige vise et billede fra 3 dage før jeg fødte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2012

132319

Laulund87 skriver:

Min mave sad nærmest oppe under hagen og den sank ikke inden jeg fødte 38+4. Så den behøver ikke synke

Kan lige vise et billede fra 3 dage før jeg fødte

Nu er jeg ikke typen der synes gravide maver er sådan smukt smukt men piiiift hvor ser du godt ud  

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

132319 skriver:

Nu er jeg ikke typen der synes gravide maver er sådan smukt smukt men piiiift hvor ser du godt ud  

Ej hvor er du sød Sådan så jeg bestemt ikke mig selv, men tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.