37+3 hvornår synker maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Ønskebarnet12

MillesMor111010 skriver:

Ja, jeg gik 9 dage over tid, og mener godt man kan føde selvom maven ikk er sunket

Okay jeg håber ikke jeg gå over tid men har en lille fornemmelse at jeg gør det :-p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Ja vil så gerne holde min bamsebjørn snart

Jeg mærkede en del små smerter igår sådan lidt menstruations smerter, og lidt stød agtigt inde i maven.. Men så gik det over i nat.. Men håber sku jeg snart skal føde, er så træt af at ikke kunne bevæge mig ordentlig uden st være klodset :-p 

Ej hvor dejligt i kom da hurtigt hjem, det må være skønt hvordan køre amningen? Gør det ondt :-p ? 

Jeg skal nok puste noget ve-støv efter dig

Amningen kører godt, mælken er rendt fint til og brysterne er ikke dolly parton størrelse mere. brystvorterne skal vende sig til det, og det gør da lidt ondt lige i starten når hun får ordentlig ved, men samtidig dejligt man ikke er i tvivl om hvornår hun sutter rigtig  

Ja man har kun 2 døgn på patienhotellet som førstegansfødende, og vi var ærlig talt også ret klar til at komme hjem og finde os selv

Anmeld

28. september 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er i uge 38 (37+3) og synes overhovedet ikke min mave er synket, min mor siger også den sidder GODT NOK HØJT og samme gør min svigerinde!! Jeg tænker lidt burde den ikke synke når jeg er så langt henne? Lige nu føler jeg bare at den ikke synker og d ender sikkert med en kejsersnit :-p 

Min mor har født x 5 (og ingen af gangene ved kejsersnit), og INGEN af gangene er maven sunket forud for fødslen..

Så bare rolig, selvom mavne ikke "når" at synke i god tid før fødslen, så kan barnet stadig godt finde "den rigtige vej ud".. 

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Jeg skal nok puste noget ve-støv efter dig

Amningen kører godt, mælken er rendt fint til og brysterne er ikke dolly parton størrelse mere. brystvorterne skal vende sig til det, og det gør da lidt ondt lige i starten når hun får ordentlig ved, men samtidig dejligt man ikke er i tvivl om hvornår hun sutter rigtig  

Ja man har kun 2 døgn på patienhotellet som førstegansfødende, og vi var ærlig talt også ret klar til at komme hjem og finde os selv

Tak søde! :-) har virkelig brug for vestøv ;-) 

Det rigtig dejligt at høre, godt det køre med amningen og at i begge har det godt! ;-)

Jeg har haft de her 2 dage sådan små menses smerter, stød og niv agtigt, så håber der sker noget snart, synes her i nat har jeg haft voldsom mange plukveer (og jeg er en person der sjældent ligger mærke til plukveer) blev dog lidt bekymret ved at min mave var så hård, men nu den som den plejer og bebse sparker livligt :-D 

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

M (: skriver:

Min mor har født x 5 (og ingen af gangene ved kejsersnit), og INGEN af gangene er maven sunket forud for fødslen..

Så bare rolig, selvom mavne ikke "når" at synke i god tid før fødslen, så kan barnet stadig godt finde "den rigtige vej ud".. 

Tak for svar søde! er glad for at høre at man godt kan føde uden at maven er synket, min mor og svigerinde blev ved med at sige, det ikke er muligt:-p blev da godt nok irriteret over det, fordi min svigerinde havde fået min mor overtalt at det ikke er muligt, så troede min mor godt nok på det:-p men håber da snart den lille mand melder sin ankomst tasken blev pakket i går, og alt er klart

Anmeld

29. september 2012

M (:

Tak for svar søde! er glad for at høre at man godt kan føde uden at maven er synket, min mor og svigerinde blev ved med at sige, det ikke er muligt:-p blev da godt nok irriteret over det, fordi min svigerinde havde fået min mor overtalt at det ikke er muligt, så troede min mor godt nok på det:-p men håber da snart den lille mand melder sin ankomst tasken blev pakket i går, og alt er klart

Ej, hvad er det da for noget vås! Selvfølgelig kan man føde uden at den synker på forhånd - ved nogen synker den meget, og ved andre slet ikke, men jeg har endnu ikke hørt om et barn, der som følge af at maven ikke sank, er blevet derinde til evig tid.. Ud skal den nok komme!  

Godt at alt er klart, for nu hvor han er fuldbåren kan han jo melde sin ankomst når som helst.. Dog ville jeg ikke regne med at han kom før termin, og kan se, at der er et stykke tid til endnu.. Så selvom det er svært at være tålmodig, så forsøg at nyd den sidste tid med din mand/kæreste og tænk på, at om maks. en måned er du mor - og det uanset om maven har tænkt sig at synke eller ej! 

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

Ej, hvad er det da for noget vås! Selvfølgelig kan man føde uden at den synker på forhånd - ved nogen synker den meget, og ved andre slet ikke, men jeg har endnu ikke hørt om et barn, der som følge af at maven ikke sank, er blevet derinde til evig tid.. Ud skal den nok komme!  

Godt at alt er klart, for nu hvor han er fuldbåren kan han jo melde sin ankomst når som helst.. Dog ville jeg ikke regne med at han kom før termin, og kan se, at der er et stykke tid til endnu.. Så selvom det er svært at være tålmodig, så forsøg at nyd den sidste tid med din mand/kæreste og tænk på, at om maks. en måned er du mor - og det uanset om maven har tænkt sig at synke eller ej! 

Ja sådan er det når hun tror hun ved alt og evigt :-p men ja, der er 16 dage tilbage han er her om en måned plus eller minus, så er der kort tid, og vi prøver at nyde det så meget som vi kan, selvom vi er blevet lidt af utålmodig :-p så håber vo selvfølgelig på det bedste og at han skal komme når han selv er klar 

Jeg troede slet ikke at pakke tasken ville tag så lang tid, man har brug for meget mere end hvad man tror :-D

Anmeld

29. september 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Ja sådan er det når hun tror hun ved alt og evigt :-p men ja, der er 16 dage tilbage han er her om en måned plus eller minus, så er der kort tid, og vi prøver at nyde det så meget som vi kan, selvom vi er blevet lidt af utålmodig :-p så håber vo selvfølgelig på det bedste og at han skal komme når han selv er klar 

Jeg troede slet ikke at pakke tasken ville tag så lang tid, man har brug for meget mere end hvad man tror :-D

Ja, en måned er jo lige om lidt og alligevel føles det som forevigt!

Haha, ja, det vil jeg gerne tro. Men kan du godt pakke det hele allerede? Jeg tænker, de ting til dig, dem kan du vel ikke undvære på ubestemt tid?

Anmeld

29. september 2012

jack

Ønskebarnet12 skriver:

Kan man godt føde hvis ens mave slet ikke synker? :-p jeg håber sku der snart sker noget, bliver vildt utålmodig jo tættere vi nærmere os hvordan har din baby det? Vi har jo termin samme dag, mon vi føder samme dag på Hvidovre? Kunne være grinern :-)

ja jeg er os utålmodig, men alligevel vil jeg gerne vente lidt, bebs har det fint men er lidt lille,  vejer kun 2,5 nu og det ville være rart hvis han tog lidt mere på inden termin.

Ja hvem ved måske ses vi på fødegangen

Hvordan har du og din bebs det

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

Ja, en måned er jo lige om lidt og alligevel føles det som forevigt!

Haha, ja, det vil jeg gerne tro. Men kan du godt pakke det hele allerede? Jeg tænker, de ting til dig, dem kan du vel ikke undvære på ubestemt tid?

Håber jeg den sidste tid kan komme ud og få lidt travlt, så tiden går hurtigere Jeg har pakket nærmest alt, har købt en stor toilettaske til mine skønhedsprodukter, og den bruger jeg til dagligt når jeg så får veer til den tid, skal den bare ned i tasken og så skal jeg også huske min børste til håret og munden :-p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.