37+3 hvornår synker maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Ønskebarnet12

Baby2påvej skriver:

Det kunne godt lyde som begyndende veer eller at du øver dig på at føde.
Kan du så få pakket tasken, og skrive hvad der mangler at komme i hvis kæresten skal ordne det.

Ih nu gør du jo ekstra spændt :-D håber jeg føder snart jeg skal hjem og pakke i aften, fik købt en toilet taske til mors lækre kosmetiker, så mor kan gøre sig lækker :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Ønskebarnet12

Laulund87 skriver:

Jeg krydser!

Tak søde! 

Anmeld

27. september 2012

2babygirls

Ønskebarnet12 skriver:

Ih nu gør du jo ekstra spændt :-D håber jeg føder snart jeg skal hjem og pakke i aften, fik købt en toilet taske til mors lækre kosmetiker, så mor kan gøre sig lækker :-D 

Uhh har også selv lige fået mit en lækker toilettaske og kosmetiktaske, men denne gang skal jeg jo hjem efter 4 timer, så den får jeg nok ikke brug for haha

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde! 

Anmeld

27. september 2012

MissTas

Ønskebarnet12 skriver:

Tak for svar jeg håber sku min mave synker snart eller er det muligt at føde selvom maven sidder helt oppe? Og jeg har desuden hellere ingen smerter haft, andet end engang imellem lidt niv og når jeg har samleje så er min skede godt nok øm:-p 

Synes godt nok tiden flyver afsted, jeg husker da du skrev du fødte din bebse, der var jeg jo nærmest ny gravid :-D

ja man kan sagtens føde normalt selvom maven ikke synker .. ved nogle synker den og ved andre gør den bare ikke.. men den kan nå det endnu ..

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

Baby2påvej skriver:

Uhh har også selv lige fået mit en lækker toilettaske og kosmetiktaske, men denne gang skal jeg jo hjem efter 4 timer, så den får jeg nok ikke brug for haha

Man kan da altid bruge en lækker toilettaske :-D du kan gøre dig lækker til hjem turen eller billeder, min mor sad og grinede af mig pga jeg har gjort alt mit makeup klar  

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

MissTas skriver:

ja man kan sagtens føde normalt selvom maven ikke synker .. ved nogle synker den og ved andre gør den bare ikke.. men den kan nå det endnu ..

Så må jeg krydse fingre og håbe på han melder sin ankomst

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Ønskebarnet12 skriver:

Lucky you! Jeg ville ønske min mave havde synket sig lidt, så havde jeg da mere håb på at babyen kom til verden snart :-p det føles som en evighed selvom der faktisk er 2 uger tilbage +-  

Kan man forresten godt føde selvom ens mave ikke synker? Og gik du overtid ved din første graviditet? ;-)

Ja, jeg gik 9 dage over tid, og mener godt man kan føde selvom maven ikk er sunket

Anmeld

28. september 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg håber også min synker snart :-D er 38 fulde uger, så vil gerne have ham ud snart håber du har det godt med din dejlige prinsesse? Er i kommet hjem? Niv det også engang imellem i maven hos dig ?

Kan godt forstå du gerne snart vil se ham

Jeg begyndte at mærke lidt fra tirsdag og så frem til lørdag da jeg fødte. Ved ikke om det var niv, men en smerte hvor jeg tænker hmm... er det her mon begyndende veer??

Vi er kommet hjem, kom hjem mandag aften, og det er skønt at være hjemme. I dag for vi besøg af sundhedsplejesken for første gang, det glæder vi os til

Anmeld

28. september 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Kan godt forstå du gerne snart vil se ham

Jeg begyndte at mærke lidt fra tirsdag og så frem til lørdag da jeg fødte. Ved ikke om det var niv, men en smerte hvor jeg tænker hmm... er det her mon begyndende veer??

Vi er kommet hjem, kom hjem mandag aften, og det er skønt at være hjemme. I dag for vi besøg af sundhedsplejesken for første gang, det glæder vi os til

Ja vil så gerne holde min bamsebjørn snart

Jeg mærkede en del små smerter igår sådan lidt menstruations smerter, og lidt stød agtigt inde i maven.. Men så gik det over i nat.. Men håber sku jeg snart skal føde, er så træt af at ikke kunne bevæge mig ordentlig uden st være klodset :-p 

Ej hvor dejligt i kom da hurtigt hjem, det må være skønt hvordan køre amningen? Gør det ondt :-p ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.