Den der "godnat og sov godt" metode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Tak smukke  Vil da gerne låne den, og kigge lidt i den

Men jeg tror bare jeg laver min egen metode Det er jo fordi Olivers dp er meget for at jeg skal stoppe med at amme ham i søvn, og lige inden putning. Så det siger jeg bare at jeg ikke gør Han kan jo godt sove selv, det tager bare lige 30 minutters tid  

Ja god ide! Jeg tror også man skal passe på med at få for meget fra bøgerne! Og i stedet mærke efter hvad der fungerer! Jeg vil stadig holde på, at hun ikke skal bestemme om du skal amme ham i søvn eller ej - hvis det fungerer for jer, så er det fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

RiUL

LR85 skriver:

DON'T do it!!!!!

Mit hjerte græd og blødte da jeg læste den og den rådet mig til at lade min baby græde sig i søvn, bare lade ham kaste op i ren frustration og lign.

Men hvis DU synes det er noget der vil virke for jer, så kan det måske virke....

men hvis man ikke har det godt i maven med det, så er det aldrig en metode der vil virke!

Jeg vil ikke bruge metoden, jeg vill ebare gerne lære min søn at føle sig tryg ved at være alene og sove. 

Men synes det er svigt at lade sit barn græde sig i søvn. Står der i bogen at det er okay at barnet kaster op af at græde så meget? Kunne aldrig finde på at gå så vidt, men lidt brok skader ikke  

Anmeld

24. september 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja god ide! Jeg tror også man skal passe på med at få for meget fra bøgerne! Og i stedet mærke efter hvad der fungerer! Jeg vil stadig holde på, at hun ikke skal bestemme om du skal amme ham i søvn eller ej - hvis det fungerer for jer, så er det fint!

Det er bare hårdt at det ALTID er mig der skal putte, fordi han bliver ammet i søvn, og det kunne da være skønt hvis Ulrich kunne være lidt med

Jeg var jo ikke hjemme i lørdags, og der puttede Ulrich da oliver uden gråd og bryst Så nu bliver det bare natamning i sofaen og så bliver han puttet i sengen  

Anmeld

24. september 2012

LR85

RiUL skriver:

Jeg vil ikke bruge metoden, jeg vill ebare gerne lære min søn at føle sig tryg ved at være alene og sove. 

Men synes det er svigt at lade sit barn græde sig i søvn. Står der i bogen at det er okay at barnet kaster op af at græde så meget? Kunne aldrig finde på at gå så vidt, men lidt brok skader ikke  

ja, det står der. den råder dig til ting som det.

Lad mig råde dig til at læse 'sov igennem uden gråd'

DEN er god, den giver trykhed og omsorg.

og hvis du har brug for fif fra en der har brugt 2½ år på a få sit barn til a sove godt, så bare spørg

Lærte en god metode fra den bog, som virkelig virkede

Anmeld

24. september 2012

Mumto3

RiUL skriver:

Jeg har ikke læst bogen, men min søns dagplejemor råder mig til at påbegynde projekt "godnat og sov godt".

Jeg er ikke meget for at han skal græde, men hvis det kan lære ham at falde i søvn selv ..

Hvor længe må de små græde på sådan en putning? Altså man øger intavallerne af minutter, man lader dem ligge selv. Hvor mange minutter må man komme op på? og hvad så hvis man når det x antal minutter? 

Er der nogle af jer der har læst bogen, brugt metoden, der lige kan fortælle hvordan I gjorde og effekten af det?

Metoden virker, men jeg synes godt nok det er meget skrækkeligt at lære sit barn at mor kommer ikke uanset hvor meget du kalder! Det er jo defor de holder op med at græde til sidst. De har lært at det ikke nytter noget, og så stopper de.Der findes mange andre måde at lære sit bann at sove på, uden at det behøver at føle sig ensomt og forladt, men metoden virker, ingen tvivl om det !

Anmeld

24. september 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Det er bare hårdt at det ALTID er mig der skal putte, fordi han bliver ammet i søvn, og det kunne da være skønt hvis Ulrich kunne være lidt med

Jeg var jo ikke hjemme i lørdags, og der puttede Ulrich da oliver uden gråd og bryst Så nu bliver det bare natamning i sofaen og så bliver han puttet i sengen  

Ja det er selvfølgelig en vigtig detalje! Men hvis det gik fint, så er det da sikkert ikke et problem! Det er ligesom når de skaber sig, og så når de bliver passet er de små engle hehe

Anmeld

24. september 2012

RiUL

LR85 skriver:

ja, det står der. den råder dig til ting som det.

Lad mig råde dig til at læse 'sov igennem uden gråd'

DEN er god, den giver trykhed og omsorg.

og hvis du har brug for fif fra en der har brugt 2½ år på a få sit barn til a sove godt, så bare spørg

Lærte en god metode fra den bog, som virkelig virkede

Jeg vil gerne høre om den metode, du lærte fra "sove igennem uden gråd" 

Anmeld

24. september 2012

RiUL

Mumto3 skriver:

Metoden virker, men jeg synes godt nok det er meget skrækkeligt at lære sit barn at mor kommer ikke uanset hvor meget du kalder! Det er jo defor de holder op med at græde til sidst. De har lært at det ikke nytter noget, og så stopper de.Der findes mange andre måde at lære sit bann at sove på, uden at det behøver at føle sig ensomt og forladt, men metoden virker, ingen tvivl om det !

Det er frygteligt! 

Anmeld

24. september 2012

Isabella_mor

den metode er jo det sygeste jeg længe har hørt om..!! 

der er sgu ikke noget værre end at blive tvunget til at skulle noget når man ikke kan... 

tænk hvis der var flere bøger henvendt til børn i den kaliber.. 

"Sæt dig ned og pis for satan - lær dit barn at blive renlig" hvor forfatteren mener at man skal sætte sine børn fast med dobbeltklæbende tape på toiletsædet for at de skal blive renlige.!!

Der findes andre bøger som er meget bedre og som kan virke til at få sit barn til at sove uden gråd og uden besvær...

ud med GODNAT OG SOV GODT..

Det er selvfølgelig min mening, jeg syntes ikke det er en bog med metoder der skal udøves.. 

Anmeld

24. september 2012

Saram

RiUL skriver:

Har fundet den så jeg kan læse den på nettet.

Men må jeg ikke lige spørge om noget mht den metode, anbefaler hun at man sidder ved siden af barnets seng? Eller hvad anbefaler hun? For min søn kan godt falde i søvn hvis vi sidder i rummet, men frygter at han flipper når vi går, og det er jo det hans DP vil ha.. Fordi han er så dårlig til at sove (nogle gange)

Hvor har du fundet den bog henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.