Jeg har ikke læst bogen, så ved ikke hvad det går ud på, men tænkte jeg lige ville bidrage med vores metode, da den var hurtig og effektiv.
Valdemar har altid været nem at putte, men kom pludselig ind i en periode hvor det tog en krig, og det var et helvede hver aften når han skulle i seng, vi var ved at blive sindssyge

Vi gjorde det, at vi lagde ham ind, gav ham sut og nusseklud, hev i hans musikelefant og sagde godnat, og så gik vi/jeg ud. Han begyndte at brokke sig med det samme jeg gik, men det var ikke gråd, kun brok, så jeg blev ude, men lige så snart han rigtig blev ked af det, gik jeg ind til ham igen, foretog samme procedure, og gik ud igen, sådan blev jeg ved indtil han sov, og der gik altså ikke en gang en uge, så kunne jeg gå ind og ligge ham, sige godnat og gå, så nu tager det 5 sekunder at putte ham, det er SÅ dejligt. Jeg tror det har hjulpet fordi han hurtigt fandt ud af, at hvis han blev rigtig ked af det, så kom jeg med det samme, så han er tryg ved at blive lagt nu.
Nå, det blev lidt af en smørre

Men jeg håber i finder den rigtige metode, det vigtigste er i hvert fald at du/i har det godt med det, ellers duer det ikke.
Knus Nanna
Anmeld