Angelspot skriver:
Hvis i mener at han skal sove udenfor i sin barnevogn fordi han er mest tryg der, så er det det han skal. Det skal hun for så vidt slet ikke bestemme, med mindre der er noget der taler for det. Men blot fordi det er nemt for hende, skal hun da ikke pådutte jer sådan en metode.
Stol på jer selv, sig hvad i vil have og gør op med sådan en dagplejer der tror hun skal blande sig på den måde!
Et er at komme med råd, men der skal ligesom være en grund til at barnet skal igennem det.
Ville aldrig bruge den metode, synes det er en forfærdelig en!
Desuden kan han ikke nødvendigvis overføre metoden derhjemme i aften ritualet, til også at gælde hos dp når det er om dagen.
Ville nærmere kigge på hans søvnmønster, hvis ikke han sover godt om natten. Sover han stadig morgenlur?
Han sover i barnevognen hos hende, men hun vil også gerne lære ham at sove indenfor 
Jeg vil ikke følge metoden, men vil gerne lære ham at blive tryg ved sin seng, og være tryg selv om mor eller far ikke er i rummet. Ofte når jeg har puttet ham, og går fra værelset vågner han og bliver ked, og så kan jeg starte putning forfra.
Ville aldrig lade mit barn græde sig i søvn, men jeg stod uden for døren og ventede på at der var gået x antal minutter
Anmeld