17 og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

bobbles

Kender mange fra min folkeskole tid som fik barn da de var 16 og 17 år så det tror jeg godt man må

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

baby012

LouiseVous skriver:

Jeg er 22 og mor til en på 3½ år..

Men sidder pt med en ung pige, jeg forsøger at hjælpe, men hendes mor har påtvunget hende abort. så nu er vi ude i noget tvang, og havde håbet hun havde fået myndig rettighed allerede nu

Hun kan bare nægte det ? Der er jo ingen der tvinger pillen ned i halsen på hende 

Anmeld

24. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lahn11 skriver:

Det er en ret du har som kvinde, det er kun dig der bestemmer om du vil have en abort.. Uanset om du er 15 eller 45 (:  men skal den afbrydes skal du have deres undderskrift på samtykke, men ingen kantvinge dig til abort, og da slet ikke efter uge 12 

uhhh, tror fanme hun har tabt sin sag

Anmeld

24. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lahn11 skriver:

Hun kan bare nægte det ? Der er jo ingen der tvinger pillen ned i halsen på hende 

Tror desvære hun er blevet 'manipuleret' så der ikk er nogen vej tilbage..
uhh jeg har det skidt med det, hvordan kan man gøre det som mor!

Anmeld

24. september 2012

Christina :-)

LouiseVous skriver:

uhhh, tror fanme hun har tabt sin sag

Jeg fødte min søn som 17 årig og var gravid som 16. Årig hendes forældre kan altså ikk tvinge hende! Jo hvid hun var under 15 så kan de men når hun er over 15 kan de altså ikk det noget hun selv bestemmer!

Anmeld

24. september 2012

bobbles

Men igen i min verden så synes jeg ikke at en på 17 burde få et barn! Hele ens liv bliver da sat i stå! Der er ikke noget der hedder fester mere! Jeg fik min første som 21 årig og DET synes jeg var tidligt!

Anmeld

24. september 2012

TeamRocket

Ingen kan tvinge andre til abort, det er ulovligt i dk. Men 17 år? Så ville jeg sgu også på det kraftigeste anbefale mit barn en abort. Både for sin egen og det ufødte barns skyld.

Anmeld

24. september 2012

baby012

LouiseVous skriver:

Tror desvære hun er blevet 'manipuleret' så der ikk er nogen vej tilbage..
uhh jeg har det skidt med det, hvordan kan man gøre det som mor!

Jamen så er hun jo selv gået med til det .. Jeg har en veninde som blev gravid som 15 årig, de prøvede at få hende til det, og undersøgte om de kunne tvinge hende, men hun fødte sin søn alligevel.. Og hun var kun lige blevet 16 da hun fødte .. En anden ting er, at det ikke er lovligt med abort efter uge 12 

Anmeld

24. september 2012

Christina :-)

TeamRocket skriver:

Ingen kan tvinge andre til abort, det er ulovligt i dk. Men 17 år? Så ville jeg sgu også på det kraftigeste anbefale mit barn en abort. Både for sin egen og det ufødte barns skyld.

Spøg lige hvor gammel var du da du fik dit føste barn?

Anmeld

24. september 2012

CamiRon

LouiseVous skriver:

Jeg er 22 og mor til en på 3½ år..

Men sidder pt med en ung pige, jeg forsøger at hjælpe, men hendes mor har påtvunget hende abort. så nu er vi ude i noget tvang, og havde håbet hun havde fået myndig rettighed allerede nu

Okay, på den måde! 

Men jeg tror ikke at pigens mor kan tvinge pigen til abort. Kan i ikke ringe til hendes læge og få at vide hvordan I skal forholde jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.