Louise17 skriver:
Hej!
Hun får først voksen myndighed når hun har født. Hun kan ikke engang få kontanthjælp eller lign før. -Desværre!
Jeg er selv 17 år, og gravid. Og selvom jeg bor hos min kæreste, hvor min adresse også er. Er mine forældre mine værger, og de skal forsørge mig indtil min lille super mand kommer til verden.
Tror ikke at de kan tvinge hende til abort, hun skal bare stå fast i sin beslutning. Det vil blive en hård graviditet hvis man ikke har sine forældre, specielt hvis man ikke har sin mor til råd osv. I min graviditet betyder min families støtte rigtig meget. Men godt hun i det mindste har dig :-)
Håber i finder ud af det, og ønsker jer det bedste 
Ingen tvivl om at jeg da også er blevet mere knyttet til min mor, efter at jeg har fået min datter. Eller allerede da jeg var gravid med hende..
Men det skyldes bestemt også at vi allerede før graviditeten, havde os et godt forhold. Han vi ikke haft det, samt at min mor ikke havde bakket mig op, havde jeg søgt råd og vejl. og støtte et andet sted..
Jeg havde støttet hende 100 % og derfor valgte jeg også at søge rådgivning herinde for at hjælpe hende bedre..
Men hun kunne ikk stille mere op, for at gå imod sin mors beslutning

Det var løgn med indover det hele, så synd, og så ufattelig uacceptabel
Så desværre er ikke alle lige heldige med forældre og resten af netværket..
Anmeld