Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det kan jeg godt forstå!

Det er også sådan jeg helst vil.. Men tror Kenneth er begyndt at trække lidt i land.. Vi vil gerne have en 3d scanning omkring uge 30 og så siger Kenneth: kan man så se hvordan hun ser ud så man allerede kan finde navnet ud fra det.. HAHAH

Ha ha ha, hvor er han god

Mon ikke det er bedre at vente til hun er født, hvis I har nogle navne at vælge i mellem? Man skal jo nok finde det helt rigtige navn, det haster ikke, men barnet skal jo trods alt leve med det hele livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

MyLove E

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige!

Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen!

På forhånd tak!

At af mine yndlings pige navne er Aviaja ..

Men min mand kan ikke lide det :-(

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Mette&Alexander skriver:

Ved ikke om det er blevet nævnt men jeg er blevet ret vild med navnet   Ella efter jeg har mødt nogle små pige på min datters alder hedde det. 

Selv havde jeg disse 3 navne på min liste da vi skulle vælge pigenavn for 1 år siden... 

Alberte

Amalie

Lærke. Som blev navnet, min kæreste foreslog det allerede da vi ventede vores søn 4 år tidligere, så han fik lov at vælge denne gang jeg jeg valgte navnet til Alexander.

Synes egentlig også Ella er et sødt navn, men nok ikke for vores pige.. Eller hvordan man skal forklare det..

Både Amalie og Alberte er på min liste. ikke på mandens. Det er lærke tilgengæld. Men det hedder min tætte venindes pige. så .:/

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ha ha ha, hvor er han god

Mon ikke det er bedre at vente til hun er født, hvis I har nogle navne at vælge i mellem? Man skal jo nok finde det helt rigtige navn, det haster ikke, men barnet skal jo trods alt leve med det hele livet

Jaaa, han er sku lidt kær..

Det er også sådan jeg allerhelst vil. Lige præcis af den grund.. Hun skal have det hele livet..
Jeg selv hedder rigtigt Frederikke.. Men har siden jeg var 4 bedt om at blvie kaldt Rikke.. Og når jeg bliver Fru. Kristensen bliver det Rikke Kristensen og Frede skal slettes..

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Tauf skriver:

Det er også rigtig flot..
Men også alt for specielt for min mand.

Anmeld

20. september 2012

Alexander&Lærke

Tauf skriver:

sjovt du lige skriver det, det navn havde jeg aldrig hørt før min datter begyndte i dp i juni og der hedder en af pigerne nemlig Aviaja. Ja det er faktik meget fint og sødt.

Anmeld

20. september 2012

Alexander&Lærke

Frk-Lotusblomst skriver:

Synes egentlig også Ella er et sødt navn, men nok ikke for vores pige.. Eller hvordan man skal forklare det..

Både Amalie og Alberte er på min liste. ikke på mandens. Det er lærke tilgengæld. Men det hedder min tætte venindes pige. så .:/

Forstår godt havd du merer, sådan har jeg det også med nogle navne. Jeg håber i finder et godt og fint navn til hende, men i finder jo det bedste til hende det er sikkert

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Mette&Alexander skriver:

Forstår godt havd du merer, sådan har jeg det også med nogle navne. Jeg håber i finder et godt og fint navn til hende, men i finder jo det bedste til hende det er sikkert

Havde heller ikke hørt om Aviaja før en herinde fik en lille ige der skulle hedde det. Det er bare sødt..

Ja det er bare typisk. hehe..
Men ja, er sikker på vi finder navnet lige til hende.

Anmeld

20. september 2012

Alexander&Lærke

Frk-Lotusblomst skriver:

Havde heller ikke hørt om Aviaja før en herinde fik en lille ige der skulle hedde det. Det er bare sødt..

Ja det er bare typisk. hehe..
Men ja, er sikker på vi finder navnet lige til hende.

Anmeld

20. september 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa, han er sku lidt kær..

Det er også sådan jeg allerhelst vil. Lige præcis af den grund.. Hun skal have det hele livet..
Jeg selv hedder rigtigt Frederikke.. Men har siden jeg var 4 bedt om at blvie kaldt Rikke.. Og når jeg bliver Fru. Kristensen bliver det Rikke Kristensen og Frede skal slettes..

Så bliver det jo et helt spritnyt navn du får

Er spændt på at høre hvad I finder ud af at lillepigen (måske) skal hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.