Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Men sådan er der jo så mange navne..

Ja for katten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Valle81

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er vild med Liva og Luna.. Kæresten ikke så meget..
Men det er jo typisk.. hehe..

Nej sådan er det

Glemte en, karla

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Valle81 skriver:

Nej sådan er det

Glemte en, karla

Det ahr vi faktisk begge været vilde med..
Karla-Sofia . Meeen pludselig sprang manden fra. tsk..

Anmeld

20. september 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, vil jeg også gerne kunne.. Ihvertfald bare så det ikke blvier ligesom mit navn.. Rikke - udtales ikke særlig fint på engelsk fx og blvier hurtigt til Ricky.

Vi har mange pigenavne vi begge kan lide, men for mig er det svært at tage den der endelig beslutning. for er det nu lige NAVNET!.

Det kender jeg godt.

Hele mit år i USA hed jeg Lina, det syntes jeg ikke var særlig fedt.

Husker også det med tvivlen, og det første stykke tid havde jeg svært ved at kalde ham ved navn, men det blev mere og mere naturligt, og nu kan han jo altså bare ikke hedde andet

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det kender jeg godt.

Hele mit år i USA hed jeg Lina, det syntes jeg ikke var særlig fedt.

Husker også det med tvivlen, og det første stykke tid havde jeg svært ved at kalde ham ved navn, men det blev mere og mere naturligt, og nu kan han jo altså bare ikke hedde andet

Ja præcis..Og det hedder man jo bare ikke, selvom det jo selvfølgelig er pga sprogbarrieren.

Kaldte i ham ved navn i maven?

Anmeld

20. september 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja præcis..Og det hedder man jo bare ikke, selvom det jo selvfølgelig er pga sprogbarrieren.

Kaldte i ham ved navn i maven?

Nej, det gik mig faktisk mere på end jeg troede det ville. Så selv om jeg aldrig har været specielt glad for mit navn, så var det altså for underligt at hedde noget ander derovre

Nej, han hed egentlig bare baby, syntes det var mærkeligt at kalde et ufødt barn for navn. Synetes liiiiige vi skulle se ham først, selvom navnet var fastlagt 

Anmeld

20. september 2012

Emily2012<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige!

Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen!

På forhånd tak!

Emily.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Emily2012<3 skriver:

Emily.

Det er altså også et ret søøøødt navn.. Emily....

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Nej, det gik mig faktisk mere på end jeg troede det ville. Så selv om jeg aldrig har været specielt glad for mit navn, så var det altså for underligt at hedde noget ander derovre

Nej, han hed egentlig bare baby, syntes det var mærkeligt at kalde et ufødt barn for navn. Synetes liiiiige vi skulle se ham først, selvom navnet var fastlagt 

Ja det kan jeg godt forstå!

Det er også sådan jeg helst vil.. Men tror Kenneth er begyndt at trække lidt i land.. Vi vil gerne have en 3d scanning omkring uge 30 og så siger Kenneth: kan man så se hvordan hun ser ud så man allerede kan finde navnet ud fra det.. HAHAH

Anmeld

20. september 2012

Alexander&Lærke

Ved ikke om det er blevet nævnt men jeg er blevet ret vild med navnet   Ella efter jeg har mødt nogle små pige på min datters alder hedde det. 

Selv havde jeg disse 3 navne på min liste da vi skulle vælge pigenavn for 1 år siden... 

Alberte

Amalie

Lærke. Som blev navnet, min kæreste foreslog det allerede da vi ventede vores søn 4 år tidligere, så han fik lov at vælge denne gang jeg jeg valgte navnet til Alexander.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.