Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

W&M <3

Min datter hedder Mercedes  Det var ikke mit første valg som er Celina, men det ville hen des far ikke have. 

Men idag er hun bare min prinsesse Mercedes og kan slet ikke hedde andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Mivs82

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige!

Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen!

På forhånd tak!

Hej, svært valg!

Vores pige hedder Anne Evelyn, ikke ret mange piger der hedder Anne, de bliver alle døbt Anna. Denne var meget nem, da det var navnet på en kær moster der gik fra verdenen alt for tidligt. Synes det er super sødt og internationalt

Ellers Mie eller Ellen.

I skal jo finde ud af om i vil have en pige der skal hedde det samme som 5 andre i klassen eller om i vil have en der er lidt mere unik

Er allerede gået i overvejelser hvis vi skulle få en pige mere engang

og tillykke med det  

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Mivs82 skriver:

Hej, svært valg!

Vores pige hedder Anne Evelyn, ikke ret mange piger der hedder Anne, de bliver alle døbt Anna. Denne var meget nem, da det var navnet på en kær moster der gik fra verdenen alt for tidligt. Synes det er super sødt og internationalt

Ellers Mie eller Ellen.

I skal jo finde ud af om i vil have en pige der skal hedde det samme som 5 andre i klassen eller om i vil have en der er lidt mere unik

Er allerede gået i overvejelser hvis vi skulle få en pige mere engang

og tillykke med det  

Meget svært valg..

Elsker når der er historie bag navnet.. Nu har v dog kun navne som Else, der er værd at sætte historie bag og det kommer vores lillepige ikke til at hedde.

Det er nemlig med i vores overvejelser. og lige præcis derfor vi ikke ahr sat os på Sofia.. Davi var gravide første gang i sep 2011 sætte vi os på navnet Soia Lilje Kristensen, - vi mistede så og der kom så et kæmpe Sofia - boom.. ØV..

Emilia og Malucca er der ikke mange der hedder men min søster og svogers niece er lige kommet til at hedde Emilie. og Malucca er måske en tand for specielt til min kærestes smag. SÅ det er lige det der med at finde en middelvej.. Suk hvor er det svært. Godt der er 19 uger endnu.

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

W&M <3 skriver:

Min datter hedder Mercedes  Det var ikke mit første valg som er Celina, men det ville hen des far ikke have. 

Men idag er hun bare min prinsesse Mercedes og kan slet ikke hedde andet.

Specielt navn men ikke grimt.

Er også selv ret vild med Celina, det er manden så ikke.

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Camillakn skriver:

Sofia er os bare et rigtig smukt navn Et rigtigt prinsesse navn.

Ja det bliver nu meget spændene,

Ja, men der er bare sååå mange der hedder det lige pludselig..

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Monica P skriver:

Jeg er blevet helt forelskede i navnene Vigga og Luna

Begge navne kan jeg også lide..

Men ikke manden . han kommer til at tænke på Luna fra bamse og kylling.. og Vigga foreslog han selv en dag, bare Vicca som klinger lidt anderledes men alligevel tilpas nok derhenne af så jeg var hooked. Men han trak selvfølgelig i land igen.

Anmeld

26. september 2012

Troldemommi

Frk-Lotusblomst skriver:

Begge navne kan jeg også lide..

Men ikke manden . han kommer til at tænke på Luna fra bamse og kylling.. og Vigga foreslog han selv en dag, bare Vicca som klinger lidt anderledes men alligevel tilpas nok derhenne af så jeg var hooked. Men han trak selvfølgelig i land igen.

Jeg har også foreslået begge navne til Jeppe når vi får en pige mere  men han syntes ikke de passer sammen med Johanne, men jeg skal nok køre lidt på ham

Monica

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Monica P skriver:

Jeg har også foreslået begge navne til Jeppe når vi får en pige mere  men han syntes ikke de passer sammen med Johanne, men jeg skal nok køre lidt på ham

Monica

Hehe, her er Kenneth så fastlåst på hans forslag at det kommer til at tage tid..

Anmeld

26. september 2012

Levi&LilysMor

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige!

Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen!

På forhånd tak!

Hvis vi får en pige næste gang har vi allerede disse navne på tale 

Luna

Lilli

Leonora

Lucka

Megan

Rose 

Anmeld

26. september 2012

DitteFisk

Jeg er helt pjattet med pigenavnet Vigga

Derudover synes jeg også Lily, Silke og Alina er smukke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.