Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

LMX

Uuuuuuha det lyder som om at I står i samme situation som mig og min kæreste. Vi kan heller ikke blive enige.

Han er til de almindelige navne som alle hedder og jeg vil gerne ha et unikt navn som ingen hedder.

Mine favoritter er:

Nomi

Aura

Mika

Zita

Luca

Sizel

Hans favorit er Amalie  og det kan jeg bare slet ikke ift hende kosten fra Paradise Hotel.

Så vi ender nok på et af følgende: (Selvom det ikke er favorit hos mig)

Marie

Tilde

Hanna

Maja hed min kusine som desværre døde som 27 årig. Jeg kunne godt finde på at bruge navnet hvis min onkel og tante synes det er okay. (Trafikdræbt og højgravid)

Ville så bare stave det Maija evt så det ikke er helt ens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

LevisMor skriver:

Hvis vi får en pige næste gang har vi allerede disse navne på tale 

Luna

Lilli

Leonora

Lucka

Megan

Rose 

Der er bare alllt for mange flotte pigenavne.

Er selv vild med Luna og Megan.. Sidstnævnet er bare alt for engelsk til min kæreste..

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

LMX skriver:

Uuuuuuha det lyder som om at I står i samme situation som mig og min kæreste. Vi kan heller ikke blive enige.

Han er til de almindelige navne som alle hedder og jeg vil gerne ha et unikt navn som ingen hedder.

Mine favoritter er:

Nomi

Aura

Mika

Zita

Luca

Sizel

Hans favorit er Amalie  og det kan jeg bare slet ikke ift hende kosten fra Paradise Hotel.

Så vi ender nok på et af følgende: (Selvom det ikke er favorit hos mig)

Marie

Tilde

Hanna

Maja hed min kusine som desværre døde som 27 årig. Jeg kunne godt finde på at bruge navnet hvis min onkel og tante synes det er okay. (Trafikdræbt og højgravid)

Ville så bare stave det Maija evt så det ikke er helt ens.

Det er sandelig også nogle specielle navne du har. Men det er jo hen af det samme med Malucca.. Engang var jeg sindssygt vild med Arabella. HEH.

Ih ja de er jo laaaangt fra dine...
Kan godt forstå du godt lige vil vide om det er ok med din tante og onkel ang. navnet.. Det kan være svært for dem at høre navnet om det så er jeres lille pige eller en vildt fremmed.. Men sødt og pæn stavemåde - Maija, selvom jeg ikke er meget for at sætte ekstra bogstaver ind. hihi..

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Gigl skriver:

Jeg er helt pjattet med pigenavnet Vigga

Derudover synes jeg også Lily, Silke og Alina er smukke.

Kan også selv godt lide Vigga..

Lily bryder jeg mig ikke om. Silke synes min kæreste er fint, men slet ikke mig..

Alina, er tæt på Lina og Elina som jeg lider vældig meget..

Ihh det er alt for svært. hehe

Anmeld

26. september 2012

DitteFisk

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan også selv godt lide Vigga..

Lily bryder jeg mig ikke om. Silke synes min kæreste er fint, men slet ikke mig..

Alina, er tæt på Lina og Elina som jeg lider vældig meget..

Ihh det er alt for svært. hehe

Ja det er det, og man skal give sig lov til at være yderst kræsen

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Gigl skriver:

Ja det er det, og man skal give sig lov til at være yderst kræsen

Ja det er jo det..

Måske også lidt mere kræsen end man ellers er.. FOr nu handler det jo om ens egen.. hihi

Anmeld

26. september 2012

Kamilla-m

Min datter hedder Mathilde Olivia

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

MortilMogL skriver:

Min datter hedder Mathilde Olivia

Er ikke så vild med Olivia og Mathilde.. Eller jo, kan egentlig godt lide navnene, synes ikke de er grimme eller noget.... Ved ikke helt hvad det er der gør at man bare har den fornemmelse af at de ikke vil passe?!

Anmeld

26. september 2012

Pallemor

Vores datter hedder Emira Isabell og hvis vi en dag får en mere skal hun hedde Anine Floria

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Pallemor skriver:

Vores datter hedder Emira Isabell og hvis vi en dag får en mere skal hun hedde Anine Floria

Specielle navne - det kan jeg jo godt lide.

Vi kan begge to godt lide Isabella og har så snakket om Isabell da det ikke er ligeså populært som Isabella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.