Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Ih, så er det jo ikke nemt.. Og det duer jo heller ikke, hvis jeg giver dig mine favoritter, jeg skal jo (måske) selv bruge et

Hehe, Kunne dog aldrig finde på at bruge en venindes farvoritter..

Medmindre det selvfølgelig allerede er på vores liste. hihi.
Så hvis vi har nogen der er ens skal du ikke skrive det.. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Hehe, Kunne dog aldrig finde på at bruge en venindes farvoritter..

Medmindre det selvfølgelig allerede er på vores liste. hihi.
Så hvis vi har nogen der er ens skal du ikke skrive det.. hihi..

Haha, ellers er du jo så heldig at du kommer først..  Og hvis det bare er NAVNET, så må vi jo bare bruge det begge to - så kan vores døtre (haha, Andreas bliver så sur, når jeg selvfølgeligt omtaler den som en pige ), være navnesøstre

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Sådan havde jeg det også. Og skulle også kunne udtales i udlandet, så det blev rimelig begrænset.

Men det lykkedes da til sidst at finde et navn, som ingen vi kender har Selvom det var VILDT svært at finde et drengenavn vi begge kunne lide

Ja, vil jeg også gerne kunne.. Ihvertfald bare så det ikke blvier ligesom mit navn.. Rikke - udtales ikke særlig fint på engelsk fx og blvier hurtigt til Ricky.

Vi har mange pigenavne vi begge kan lide, men for mig er det svært at tage den der endelig beslutning. for er det nu lige NAVNET!.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

LouiseRH skriver:

Ja det kan godt være svært at finde det perfekte navn

Ja for katten.. Puuha. der er vi virkelig kommet på opgave.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, ellers er du jo så heldig at du kommer først..  Og hvis det bare er NAVNET, så må vi jo bare bruge det begge to - så kan vores døtre (haha, Andreas bliver så sur, når jeg selvfølgeligt omtaler den som en pige ), være navnesøstre

Mon ikke vi kunne komme frem til et kompromis så der ikke var nogen der følte sig trådt på. fx. navnesøstre.. hihih..

hahahahahaha sjovt.. jeg blev også vildt irriteret når kenneth kaldte lillepigen for pige før vi vidste hvad det var.. Ikke fordi jeg helst vil have en dreng, men bare fordi at det var.. ja træls.. hahahaha

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Mon ikke vi kunne komme frem til et kompromis så der ikke var nogen der følte sig trådt på. fx. navnesøstre.. hihih..

hahahahahaha sjovt.. jeg blev også vildt irriteret når kenneth kaldte lillepigen for pige før vi vidste hvad det var.. Ikke fordi jeg helst vil have en dreng, men bare fordi at det var.. ja træls.. hahahaha

Jo, det burde være muligt. Du må gerne tage aaaaalle navne (både pigenavne og drengenavne til eventuelt kommende sønner) der begynder med R. Det ville aldrig gå, at vores barn skulle have initialerne R.R.R..

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Jo, det burde være muligt. Du må gerne tage aaaaalle navne (både pigenavne og drengenavne til eventuelt kommende sønner) der begynder med R. Det ville aldrig gå, at vores barn skulle have initialerne R.R.R..

hahahaha.. Nej det har du da ret i.

I må tage alle med. Å, Y, W, og måske K. thihihihihihihihih..

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

hahahaha.. Nej det har du da ret i.

I må tage alle med. Å, Y, W, og måske K. thihihihihihihihih..

Jamen så vil jeg også have Z og X Så kan du tilgengæld få Ø og Æ?

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Jamen så vil jeg også have Z og X Så kan du tilgengæld få Ø og Æ?

ARGH.. Z og X er da de gode. Zenia, Xenia.. Zander/Xander (til dreng self..)

hihi.. Men Ø kan også gå.. Så må det blvie en Østen.

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

ARGH.. Z og X er da de gode. Zenia, Xenia.. Zander/Xander (til dreng self..)

hihi.. Men Ø kan også gå.. Så må det blvie en Østen.

Eller Øiesten? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.