Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Så bliver det jo et helt spritnyt navn du får Er spændt på at høre hvad I finder ud af at lillepigen (måske) skal hedde
Så bliver det jo et helt spritnyt navn du får
Er spændt på at høre hvad I finder ud af at lillepigen (måske) skal hedde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Det er også rigtig flot..Men også alt for specielt for min mand.
Det er også rigtig flot..Men også alt for specielt for min mand.
Tauf skriver: De er lidt kedelige de mænd :-)
De er lidt kedelige de mænd :-)
Frk-Lotusblomst skriver: det må jeg give dig ret i
det må jeg give dig ret i
Frk-Lotusblomst skriver: Hej piger!Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige! Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen! På forhånd tak!
Hej piger!Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige! Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen! På forhånd tak!
her er er kun emma som kom ind her vis det lykke
Frk-Lotusblomst skriver: Det er altså også et ret søøøødt navn.. Emily....
Det er altså også et ret søøøødt navn.. Emily....
Ja vi er ret glade for navnet Emily..
.. Og så bliver hun kaldt Emmy..
pussekat skriver: her er er kun emma som kom ind her vis det lykke
Emily2012<3 skriver: Ja vi er ret glade for navnet Emily.. .. Og så bliver hun kaldt Emmy..
Frk-Lotusblomst skriver: Spændende om i så engang får jer en Roxette. Elsker bandet . Er lidt hooked på alberte, men det er manden slet ikke.. Vi er begge på sofia.
Spændende om i så engang får jer en Roxette. Elsker bandet . Er lidt hooked på alberte, men det er manden slet ikke.. Vi er begge på sofia.
Sofia er os bare et rigtig smukt navn Et rigtigt prinsesse navn.
Ja det bliver nu meget spændene,
Jeg er blevet helt forelskede i navnene Vigga og Luna
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128