Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Og det er j nemlig lige det med hvad de ligner..Og for mig har en DIcte et specielt sødt udseende.. - Ikke fordi vores pige ikke blvier sød, men ligesom at nogen synes en Nikoline er en mærkhåret pige med blå øjne og andre synes det er en lille kæk pige med langt lyst hår.
Og det er j nemlig lige det med hvad de ligner..Og for mig har en DIcte et specielt sødt udseende.. - Ikke fordi vores pige ikke blvier sød, men ligesom at nogen synes en Nikoline er en mærkhåret pige med blå øjne og andre synes det er en lille kæk pige med langt lyst hår.
Det er jo lige det Men jeg håbe virkelig i finder et sødt navn til jeres lille prinsesse
Hvad med et navn som Mathilde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hos os er vi heller ikke enige Jeg kan lide navne som: Thea, Cornelia, Anna, Christel, Johanna.
Kæresten kan lide: Sarah, Emmely, Line, Sofie.
Held og lykke med at finde et skønt og passende navn til lille-fisen
Vi har thea og alberte og det er jo de bedste navne i hele verden Vh stine
Dictes_mor skriver: Det er jo lige det Men jeg håbe virkelig i finder et sødt navn til jeres lille prinsesse Hvad med et navn som Mathilde?
Benjamins'mor skriver: Alberte.Aya.Caroline.Emma.Isabell.
Alberte.Aya.Caroline.Emma.Isabell.
Camilla30 skriver: Hos os er vi heller ikke enige Jeg kan lide navne som: Thea, Cornelia, Anna, Christel, Johanna. Kæresten kan lide: Sarah, Emmely, Line, Sofie. Held og lykke med at finde et skønt og passende navn til lille-fisen
StineW79 skriver: Vi har thea og alberte og det er jo de bedste navne i hele verden Vh stine
Joyce1986 skriver: EliseOliviaSophia MilleCecilieEmilyMathildeKathrineAya
EliseOliviaSophia MilleCecilieEmilyMathildeKathrineAya
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128