Anonym skriver:
det håber jeg da at jeg er, hehe 
jeg måtte også fortælle mig chef (mest fordi han selv spurgte) at jeg altså var gravid.. han spurgte, fordi han undrede sig over jeg den sidste uge havde været MEGET træt og dårlig når jeg kom om morgenen - og måtte jo så indrømme at han havde ret og der var en grund til det, det var altså ikke fordi jeg var begyndt at drikke eller noget 
Her levede jeg stort set af sodavandsis, danskvand og theboller fra bageren i 8 uger. Det kunne tage toppen af kvalmen når jeg tvang mig til at gufle et par theboller. Ikke særlig sundt, men jeg var sgu ligeglad - det er jo ikke for evigt

Og ellers så jog jeg den stakkels mand ud for at finde lige præcis DET jeg mente jeg kunne klemme ned om aftenen... Hvilket ofte slet ikke kunne spises når han kom hjem med det efter at have rendt hele byens tankstationer rundt

Jeg tog på arbejde, og det var et rent helvede når jeg skulle udføre personlig pleje. Var ekstremt følsom overfor lugte, og når man er ved at brække sig over lugten af kaffe, cola, pizza (you name it), så kan man vel forestille sig hvad lugten af prut og tis gjorde
Anmeld