hvordan håndterede i kvalmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hov var for hurtig!

Stort tillykke selvfølgelig og rigtig god bedring

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

den med mathilde milkshakes er jeg med på, det bare som om jeg ikke helt kan leve af dem, så bliver jeg jo trumle tyk

nej det er vist ikke sundt levede heller ikke kun af dem, men havde dem konstant i køleskabet.

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg var en af de uheldige.. jeg havde voldsom kvalme fra uge 7, kastede op fra 12 uge og slap først af med det hele igen i uge 27..

de første uger gik jeg heldigvis hjemme, for der kunne jeg intet... jeg levede af kiks og joughurt i flere uger.. det var hårdt.. men senere så tog jeg ellers i praktik og passede det og lagde mig kun syg når det var virkelig virkelig slemt.. resten af tiden tvang jeg mig selv ud af døren.. selv om det ikke var nemt..

men heldigvis er ikke vidst ikke så tit man er så uheldig som mig..

åh din stakkel! - håber ikke jeg bliver så hårdt ramt som dig!
men mega flot du kæmpede dig igennem det! det prøver jeg virkelig også, men hooooold nu K*ft det er svært!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

nej det er vist ikke sundt levede heller ikke kun af dem, men havde dem konstant i køleskabet.

det bare som om, at det meste andet mad bare giver mig endnu mere kvalme - hvis jeg har det små skidt, og så spiser, så for jeg det MEGA skidt.. så er tilbøjelig til bare at lade være med at spise, hvilket jo bare slet ikke er nogen god løsning

Anmeld

13. september 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

det bare som om, at det meste andet mad bare giver mig endnu mere kvalme - hvis jeg har det små skidt, og så spiser, så for jeg det MEGA skidt.. så er tilbøjelig til bare at lade være med at spise, hvilket jo bare slet ikke er nogen god løsning

ja så er det ikke nemt

Anmeld

13. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

åh din stakkel! - håber ikke jeg bliver så hårdt ramt som dig!
men mega flot du kæmpede dig igennem det! det prøver jeg virkelig også, men hooooold nu K*ft det er svært!

ja det er ikke nemt, og mon ikke du er heldiger end mig   

men hold ud og vær stærk.. men husk på det er faktis nemmere for folk at forstå når de ved hvorfor

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

ja så er det ikke nemt

men må vel bare 'mande mig op' og komme igennem det, det vare vel ikke for evig

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ja det er ikke nemt, og mon ikke du er heldiger end mig   

men hold ud og vær stærk.. men husk på det er faktis nemmere for folk at forstå når de ved hvorfor

det håber jeg da at jeg er, hehe
jeg måtte også fortælle mig chef (mest fordi han selv spurgte) at jeg altså var gravid.. han spurgte, fordi han undrede sig over jeg den sidste uge havde været MEGET træt og dårlig når jeg kom om morgenen - og måtte jo så indrømme at han havde ret og der var en grund til det, det var altså ikke fordi jeg var begyndt at drikke eller noget

Anmeld

13. september 2012

mulle85

ved mig har det faktisk kun været cola der ku ta toppen, døjede rigtig meget med kvalme i døgndrift, når jeg var i skole sad jeg det meste af tiden på wc, så vi blev enige om det ikke var holdbart og jeg blev sygemeldt!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

ved mig har det faktisk kun været cola der ku ta toppen, døjede rigtig meget med kvalme i døgndrift, når jeg var i skole sad jeg det meste af tiden på wc, så vi blev enige om det ikke var holdbart og jeg blev sygemeldt!

mit er heldigvis ikke SÅ slemt (endu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.