MorDk skriver:
Da jeg fødte min søn der valgte jeg den kommunale mødregruppe fra! Kunne slet ikke overskue at skulle mødes med nogle jeg slet ikke kendte. Min JM foreslog jeg var den første til at holde "møde" og det skræmte mig måske lidt. Kunne jo bare have sagt fra og lade en anden starte, men nej... kunne ikke overskue tanken...
Jeg fandt sammen med min egen private mødregruppe gennem en babyside.. og vi mødtes nogle gange... men slet ikke regelmæssigt.
Har lige nogle spørgsmål...
Hvor tit mødes man i sådan ganske alm. mødregruppe?
Sørger værten for alt mad og drikke mm? Eller?
Hvad lavede I med jeres mødregrupper? Var I hjemme eller gik en tur osv?
Jeg har nemlig tænkt at sige JA til mødregruppe denne gang... Meeen har da liiidt ondt i maven over det! Ved egentlig ikke hvorfor... sådan er det bare.
Hjælp mig med at få en bedre følelse i maven piger ♥
Tak fordi du læste med... 
Jeg var meget skeptisk ang mødregruppe, og havde mest af alt lyst til at sige nej-tak, men noget inde i mig fik alligevel mig til at sige at jeg ville give det en chance..
vi mødtes første gang til åbent hus, her besluttede vi at vi i starten ville mødes 1 gang om ugen (dem der kunne), og den der stod for at holde det, sørgede for pålæg, kaffe osv og en anden fra mødregruppen skulle så stå for brød/kage, synes det er en god ordning, også fordi at man nogle gange bare kunne gå forbi bageren på vej i mødregruppe, hvis man ikke havde overskud til selv at bage 
vi blev faktisk ved med at mødes 1 gang om ugen i hjemmet og vi mødtes yderligere til gå-ture, svømmehal osv. det har altid været okei at melde fra og det har været skønt, ikke at få dårlig samvittighed hvis man indimellem ikke kunne overskue det 
vil blot sige GO FOR IT
Hvis det ikke er noget for dig, kan man jo altid melde sig ud igen