MorDk skriver:
Da jeg fødte min søn der valgte jeg den kommunale mødregruppe fra! Kunne slet ikke overskue at skulle mødes med nogle jeg slet ikke kendte. Min JM foreslog jeg var den første til at holde "møde" og det skræmte mig måske lidt. Kunne jo bare have sagt fra og lade en anden starte, men nej... kunne ikke overskue tanken...
Jeg fandt sammen med min egen private mødregruppe gennem en babyside.. og vi mødtes nogle gange... men slet ikke regelmæssigt.
Har lige nogle spørgsmål...
Hvor tit mødes man i sådan ganske alm. mødregruppe?
Sørger værten for alt mad og drikke mm? Eller?
Hvad lavede I med jeres mødregrupper? Var I hjemme eller gik en tur osv?
Jeg har nemlig tænkt at sige JA til mødregruppe denne gang... Meeen har da liiidt ondt i maven over det! Ved egentlig ikke hvorfor... sådan er det bare.
Hjælp mig med at få en bedre følelse i maven piger ♥
Tak fordi du læste med... 
I vores Mødregruppe mødes vi én gang om ugen, hver onsdag kl.10 (i sjældne tilfælde to, hvis vi aftaler at tage i babybio)
Den det er hos sørger for mad og drikke - men vi har aftalt at man IKKE behøver at lave hjemmebag, og lave det helt store fra starten af. Dog er jeg blevet træt af boller, så laver noget lakseroulade til i morgen (ikke noget der kræver det store)
Som regel sidder vi og hyggesnakker, dog kan vi godt finde på at gå ned i byen, parken, svømmehallen, osv.
Sørg for aftaler og enighed fra starten af, aftal evt hvor mange timer i skal sætte af pr. gang, så man ikke skal 'smide' folk ud. Ikke alle er lige gode til at sige, nu må i godt smutte

og ellers;
- hvad dag
- hvad tid
- hvilke forventninger har du
- hvilke forventninger har I
- hvad forventes der af andre og dig i kan bruge mødregruppen til
Så har i alle de samme retningslinier af gå ud fra.
Der er heller ingen der siger at i SKAL mødes en gang om ugen, det kan også være hver anden uge