MorDk skriver:
Da jeg fødte min søn der valgte jeg den kommunale mødregruppe fra! Kunne slet ikke overskue at skulle mødes med nogle jeg slet ikke kendte. Min JM foreslog jeg var den første til at holde "møde" og det skræmte mig måske lidt. Kunne jo bare have sagt fra og lade en anden starte, men nej... kunne ikke overskue tanken...
Jeg fandt sammen med min egen private mødregruppe gennem en babyside.. og vi mødtes nogle gange... men slet ikke regelmæssigt.
Har lige nogle spørgsmål...
Hvor tit mødes man i sådan ganske alm. mødregruppe?
Sørger værten for alt mad og drikke mm? Eller?
Hvad lavede I med jeres mødregrupper? Var I hjemme eller gik en tur osv?
Jeg har nemlig tænkt at sige JA til mødregruppe denne gang... Meeen har da liiidt ondt i maven over det! Ved egentlig ikke hvorfor... sådan er det bare.
Hjælp mig med at få en bedre følelse i maven piger ♥
Tak fordi du læste med... 
Vi er 5 mødre med babyer og mødes en gang om ugen. Vi aftaler selv fra gang til gang hvor og hvornår. SSP var med første gang for lige at få os godt på vej 
Man kan jo altid melde fra, hvis overskud eller lyst ikke lige er der. Vi skiftes til at have brød med, den der har holdt mødet sidst tager brød med næste gang, så værten ikke skal afsted efter det.
Vi går meget op i, at der ikke skal stilles alt muligt fancy frem. Det er for hygge, ikke for at vise hvor meget man kan sætte på bordet. En ost og noget marmelade, the og kaffe, så er det mere end fint 
Vi har været i gang i 2-3 mdr nu og hygger os rigtig meget. Vi har ind til videre kun været ved hinanden, men næste gang vover vi os ud på mor/barn café
Bliver spædende hehe.
Har hørt nogen også tager i bio osv.
Held og lykke med det. Jeg er glad for jeg valgte at komme afsted, da jeg også havde mine betænkeligheder ved det, specielt da jeg havde et kolikbarn, men de andre var bare så søde - ingen nedladende kommentarer eller blikke. Håber det bedste for dig. Jeg får meget ud af min gruppe i hvert fald