MorDk skriver:
Da jeg fødte min søn der valgte jeg den kommunale mødregruppe fra! Kunne slet ikke overskue at skulle mødes med nogle jeg slet ikke kendte. Min JM foreslog jeg var den første til at holde "møde" og det skræmte mig måske lidt. Kunne jo bare have sagt fra og lade en anden starte, men nej... kunne ikke overskue tanken...
Jeg fandt sammen med min egen private mødregruppe gennem en babyside.. og vi mødtes nogle gange... men slet ikke regelmæssigt.
Har lige nogle spørgsmål...
Hvor tit mødes man i sådan ganske alm. mødregruppe?
Sørger værten for alt mad og drikke mm? Eller?
Hvad lavede I med jeres mødregrupper? Var I hjemme eller gik en tur osv?
Jeg har nemlig tænkt at sige JA til mødregruppe denne gang... Meeen har da liiidt ondt i maven over det! Ved egentlig ikke hvorfor... sådan er det bare.
Hjælp mig med at få en bedre følelse i maven piger ♥
Tak fordi du læste med... 
Her er lidt svar på dine spørgsmål
Hvor tit mødes man i sådan ganske alm. mødregruppe?
Det er vel helt op til jer der er i denne gruppe, for to år siden, da jeg sagde ja, til mødregruppe, mødtes vi ca. hver 14 dag, som det nu kunne passe os.
Sørger værten for alt mad og drikke mm? Eller?
Vi gjorde det, at værten sørgede for formiddagskaffe : boller, pålæg, og lidt sundt og en anden af mødrene tog kage med.
Hvad lavede I med jeres mødregrupper? Var I hjemme eller gik en tur osv?
Vi startede med at mødes kl. 10, og hyggede ved bordet og hyggede med børnene, og snakkede om alt, nogle gange skulle jeg tage bussen hjem, så gik vi alle ned til busstationen og "fuldte mig hjem", andre gange skulle nogle handle en lille smule og vi gik alle med. Nogle gange når vi var hos mig, gik vi en tur i byen, jeg bor i en meget lille by, hvor der hverken er butik eller noget, så her kunne vi kun gå en lille tur, når det var middagstid, vi kunne bruge rigtig meget tid på hygge og snakke.
Der var en af gangene hvor en af mødrene havde aftalt med en tandplejer at kigge forbi, og fortælle lidt der.
- Jeg valgte at sige ja og det gør jeg også denne gang, fordi jeg netop bor i en by, hvor jeg ikke kender nogen som helst, så det kunne give lidt kendskab til nogle andre i byen
Håber du kan bruge lidt af det