ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2012

HeidiØ

Blandet!

Købte meget mærketøj da han bare "lå" .. men nu da han er aktiv, kravler, hopper, danser, ruller.. ja, det hele.. så vil jeg ærligt talt ikke bruge ret mange penge på tøj, da det blir slidt hurtigt

Når jeg køber mærketøj er det i øvrigt brugt. Jeg vil/kan ikke bruge penge på splinternyt mærketøj - drengen er osse ligeglad jo

Har ét par hummelbukser jeg købte fra ny! Dem ku jeg ik DRØMME om at gi ham på i dp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Moma

Storms-Mor skriver:

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Som en anden også skriver, så køber jeg ikke mærkevarer. Det kommer, når de bliver ældre.

For mig betyder det ikke noget, hvor tøjet er købt eller, hvad det hedder.

Anmeld

11. september 2012

ano14316

Storms-Mor skriver:

okey du må da meget undskylde at jeg ikke bruger døgns 24timer herinde og derfor ikke ser alle GAMLE oplæg..

Du var da et mærkeligt svar at komme med. 

Oppe i højre hjørne af siden er en søgefunktion. Der kan du jo søge efter et emne inden du opretter på ny.

Jeg fortryder da helt, at jeg bar brugt tid på at svarer din debat, hvis det er din måde at svarer andre på. 

Anmeld

11. september 2012

Moar2011

Oppe i højre hjørne af siden er en søgefunktion. Der kan du jo søge efter et emne inden du opretter på ny.

Jeg fortryder da helt, at jeg bar brugt tid på at svarer din debat, hvis det er din måde at svarer andre på. 

hvis jeg har lyst til at oprette en debat , så har jeg vel lov til det, ligeså vel som alle andre også opretter debatter som man også har svaret mange gange på, derfor svare man da alligevel .. (jeg gør)

da man gerne ville have "friske" svar.

kan ikke se hvorfor du skal til at ødelægge min debat ved at skabe dårlig stemning om et svar der ikke var til dig ..

jeg synes det var et mærkeklig svar hun kom med til mig - så kan vi vel blive ved med at koge suppe på den ..

Anmeld

11. september 2012

AnnaK89

Ikke pga. nogen af de svarmuligheder du giver

Men fordi, at det er super god kvalitet og det sidder bare rigtig godt på mine børn  

Særligt molos leggins er gode til min ultra tynde datter på 3 år og hummels "træningsbukser" fordi at de er til at smøre ind

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

ano14316 skriver:

Anmeld

11. september 2012

Rikke, Liam & Linus

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Ja, jeg synes også det er VILDT sådan folk går amok, bare pga. det er billigere end normalt. Man skaber sig da ikke sådan over en kylling på tilbud i Føtex! Ærligt talt.

Jeg har overvejer i mit stille sind og tage en hyggetur til et eller andet lagersalg (egentlig ligegyldigt hvilket) sammen med en veninde her i efteråret. Men efter de skrækhistorier med hysteriske kvinder, får jeg da helt ondt i maven af tanken....måske jeg bare bliver hjemme

Nå, men når det så er sagt. Jeg har da noget mærketøj til mine drenge. Men ikke fordi det er vigtigt for mig at de går i mærketøj. De går også i hjemmesyede sager og tøj fra genbrugsen. Jeg er slet ikke kræsen.

Men når det gælder overtøj og sko. Så skal det altså være i orden. F.eks. synes jeg at Molos fleece er helt fantastisk, blødt, varmt og praktisk.

Jeg har også fået en lille forkærlighed for småfolks retro tryk (jeg er slet ikke til æblerne). Så det har mine knægte da lidt af, dog har jeg købt alt på tilbud eller brugt, når man gør det, er det stort set samme pris som at gå i h&m eller lign.

Desuden synes jeg også tit at pasformen er bedre i mærkervarerne. Og da jeg har 2 ret slanke drenge er der en del tøj de bare ikke kan have på uden at ligne en sæk. F.eks. kan de slet ikke passe Bilkas tøj, så der handler jeg aldrig tøj.

Anmeld

11. september 2012

Rikke, Liam & Linus

lenemor77 skriver:

Da vores datter var mindre, købte vi en del mærketøj. Hun var meget lille, og meget af det har en bedre pasform. Nu er hun 4,5 år, og kommer tit hjem fra BH med hul på strømpebukserne eller maling på tøjet. Jeg vil ikke begrænse hendes kreativitet og leg - og heller ikke irritere mig over at tøjet går i stykker - så vi køber en del mere HM og Name It.

Ang din kommentar til lagersalg - det har jeg også undret mig over. Specielt når man dagen efter kan finde de samme varer til salg på Trendsales eller DBA. Hvorfor så købe det???

Personligt kan jeg godt lide at gøre et godt køb på lagersalg. Men varen skal være betydelig billigere end jeg kan finde den på udsalg - og det skal ikke være flere sæsoner gammelt.

Jeg synes også de burde sætte lidt regler på ved de lagersalg. F. eks. er der kvinder som køber samtlige sengesæt (småfolk, esl mm.)(eller dem de kan bære) og herefter klipper dem op og sælger dem på trendsales som værende stof. Det synes jeg ærligt talt er svineri. Så burde man max kunne købe 2 sæt sengetøj eller lign.

Synes det er ærgeligt at nogle skal ødelægge det for mange.

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

Min datter på snart 2 år, har INTET mærkevare, da vi på ingen måde går op i det. Jeg er så glad for H&M og Name It , så det er der jeg lægger pengene

Dog har hun fået lidt i gave (fra min mor og far), men det er kun fordi min mor får det på udsalg plus - 20% (pga personalekort)

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

Moma skriver:

Som en anden også skriver, så køber jeg ikke mærkevarer. Det kommer, når de bliver ældre.

For mig betyder det ikke noget, hvor tøjet er købt eller, hvad det hedder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.