Ja, jeg synes også det er VILDT sådan folk går amok, bare pga. det er billigere end normalt. Man skaber sig da ikke sådan over en kylling på tilbud i Føtex! Ærligt talt.
Jeg har overvejer i mit stille sind og tage en hyggetur til et eller andet lagersalg (egentlig ligegyldigt hvilket) sammen med en veninde her i efteråret. Men efter de skrækhistorier med hysteriske kvinder, får jeg da helt ondt i maven af tanken....måske jeg bare bliver hjemme 
Nå, men når det så er sagt. Jeg har da noget mærketøj til mine drenge. Men ikke fordi det er vigtigt for mig at de går i mærketøj. De går også i hjemmesyede sager og tøj fra genbrugsen. Jeg er slet ikke kræsen.
Men når det gælder overtøj og sko. Så skal det altså være i orden. F.eks. synes jeg at Molos fleece er helt fantastisk, blødt, varmt og praktisk.
Jeg har også fået en lille forkærlighed for småfolks retro tryk (jeg er slet ikke til æblerne). Så det har mine knægte da lidt af, dog har jeg købt alt på tilbud eller brugt, når man gør det, er det stort set samme pris som at gå i h&m eller lign.
Desuden synes jeg også tit at pasformen er bedre i mærkervarerne. Og da jeg har 2 ret slanke drenge er der en del tøj de bare ikke kan have på uden at ligne en sæk. F.eks. kan de slet ikke passe Bilkas tøj, så der handler jeg aldrig tøj.