ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2012

Moar2011

Ja, jeg synes også det er VILDT sådan folk går amok, bare pga. det er billigere end normalt. Man skaber sig da ikke sådan over en kylling på tilbud i Føtex! Ærligt talt.

Jeg har overvejer i mit stille sind og tage en hyggetur til et eller andet lagersalg (egentlig ligegyldigt hvilket) sammen med en veninde her i efteråret. Men efter de skrækhistorier med hysteriske kvinder, får jeg da helt ondt i maven af tanken....måske jeg bare bliver hjemme

Nå, men når det så er sagt. Jeg har da noget mærketøj til mine drenge. Men ikke fordi det er vigtigt for mig at de går i mærketøj. De går også i hjemmesyede sager og tøj fra genbrugsen. Jeg er slet ikke kræsen.

Men når det gælder overtøj og sko. Så skal det altså være i orden. F.eks. synes jeg at Molos fleece er helt fantastisk, blødt, varmt og praktisk.

Jeg har også fået en lille forkærlighed for småfolks retro tryk (jeg er slet ikke til æblerne). Så det har mine knægte da lidt af, dog har jeg købt alt på tilbud eller brugt, når man gør det, er det stort set samme pris som at gå i h&m eller lign.

Desuden synes jeg også tit at pasformen er bedre i mærkervarerne. Og da jeg har 2 ret slanke drenge er der en del tøj de bare ikke kan have på uden at ligne en sæk. F.eks. kan de slet ikke passe Bilkas tøj, så der handler jeg aldrig tøj.

Taak for dejlige svar

det skal du forvente - folk går AMOK !! og river det ud af hænderne på dig .. jamen det villdt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Storms-Mor skriver:

Taak for dejlige svar

det skal du forvente - folk går AMOK !! og river det ud af hænderne på dig .. jamen det villdt..

River tøjet ud af hænderne på hinanden ligefrem. Arh men altså! Utroligt at voksne mennesker kan opføre sig så tosset, bare pga. TØJ!! Tøj!

Anmeld

11. september 2012

Moar2011

Rikke&Liam skriver:

River tøjet ud af hænderne på hinanden ligefrem. Arh men altså! Utroligt at voksne mennesker kan opføre sig så tosset, bare pga. TØJ!! Tøj!

TRO mig - man skal virkelig være ego når man er til sådan nået ..
de løber ALT hvad de kan hen til borderne , selvom de står forest ..

Anmeld

11. september 2012

N1

skønneunger skriver:

der var engang at H&M var billige men det synes jeg ikke de er mere

men jo det har vist været kendt i mange år at de bruger?/brugte børnearbejdere

Ja så vil jeg da slet ikke støtte dem - hvis det er børnearbejde

Anmeld

11. september 2012

annec

Min søn går i meget forskelligt, mest Hummel, ej sikke leg, katvig men os en del Bilka og H&M..

Jeg køber det jeg mest kan lide.. Ikke pga mærket eller mobning eller noget. Men fordi jeg ikke kan stå for det.. Jeg køber det nyt, næsten aldrig lagersalg, da der ikke er noget i nærheden af mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.