ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. september 2012

Troldemommi

Jeg har heller ikke en skid forstand på mærketøj, jeg tror dem der køber mærketøj til deres små børn gør det for deres egen skyld og ikke børnenes, men fint nok, vi prioriterer alle sammen forskelligt

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

VIPpigen

Jeg køber mærketøj, Bilkatøj, H&M fordi jeg kan li det. Jeg betaler ALDRIG fuld pris for mærketøj. Og indtil nu har alt været nyt.

Og jeg forstår heller ikke det med dem der køber 20 af de samme bukser for at sælge det videre. Hvis det kan ses på sælgers tøj at det er hevet hjem fra et lagersalg, så siger jeg nej tak. Har ikke lyst til at støtte sådan nogen...

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

Storms-Mor skriver:

ærlig mening

hvor mange penge bruger du så på mærke om måneden?

Ikke særlig mange .. Jeg køber stort set alt hans tøj brugt , eller ved lagersalg Og ja , der er mange "Syge" kvinder der maser og moser for at få det rigtige , og jeg er IKKE en af dem .. 

Tror jeg bruger højest 300 kr. om mdr. på tøj og det er til begge børn pt.

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

N1 skriver:

Mit tøj er mest fra Saint Tropez Så det er vel en mellem ting?

Det kan jeg nok også godt - men efter 4 år hvor man har stået og forklaret sine kunder at Molo osv bare ER fantastisk i kvaliteten osv, kan jeg ikke se hvorfor jeg så ikke selv skulle "støtte" op om mærket og betale det som det koster

Og når man kan sælge det igen - vil prisen svare sig til hvis jeg havde gået i H&M

fx. hummel body 130 kr - kan NEMT sælges for 80 kr.
- så har jeg kun brugt 50 kr. på en body til min søn

Ville også være ked af det hvis alle de danske børnetøjsmærker lukkede fordi folk ikke købte deres ting Så jeg støtter gerne

SÅDAN - mening og grund det dejligt hihi ..

men bruger du så ikke ufatligt mange penge om måneden på tøj ? eller tænker du , jo men tjener en del af dem ind igen?

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

N1 skriver:

Man kan også nemt mærke forskel Synes tit H&M 's tøj virker stift.

Jep .. Syns jeg også .. 

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Ikke særlig mange .. Jeg køber stort set alt hans tøj brugt , eller ved lagersalg Og ja , der er mange "Syge" kvinder der maser og moser for at få det rigtige , og jeg er IKKE en af dem .. 

Tror jeg bruger højest 300 kr. om mdr. på tøj og det er til begge børn pt.

FEDT - dejligt med mening ..

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Storms-Mor skriver:

oplever du så ikke at de "forkerte" mærker ikke kan sælges vider, fordi mødre er bleven så kritisk med tøj til deres børn.. ??

nu om dage, skal tøj ikke passe sammen, bare ALT på kroppen er mærke.. (hvad jeg ser)

Det er et lagersalg, men samlltuff, kulør, ej sikke lej og småfolk..

Tjaaa... Jeg har aldrig videresalg for øje, når jeg køber, men køber fordi, jeg kan lide det. Hvad angår Bilka-tøj og deslige, sælger jeg det kan og giver noget væk

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

VIPpigen skriver:

Jeg køber mærketøj, Bilkatøj, H&M fordi jeg kan li det. Jeg betaler ALDRIG fuld pris for mærketøj. Og indtil nu har alt været nyt.

Og jeg forstår heller ikke det med dem der køber 20 af de samme bukser for at sælge det videre. Hvis det kan ses på sælgers tøj at det er hevet hjem fra et lagersalg, så siger jeg nej tak. Har ikke lyst til at støtte sådan nogen...

lige mine ord ang lagersalg. og tør ikk tænke på hvad fremtidligere lagersalg ikk bliver når det allerede nu er så voldsomt..

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

Monica P skriver:

Jeg har heller ikke en skid forstand på mærketøj, jeg tror dem der køber mærketøj til deres små børn gør det for deres egen skyld og ikke børnenes, men fint nok, vi prioriterer alle sammen forskelligt

Monica

NEMLIG .. men synes det ærgeligt at se det KUN er det tøj man kan sælge vider..

Anmeld

10. september 2012

N1

Storms-Mor skriver:

SÅDAN - mening og grund det dejligt hihi ..

men bruger du så ikke ufatligt mange penge om måneden på tøj ? eller tænker du , jo men tjener en del af dem ind igen?

Min søn er kun 4 måneder nu - men har ca. brugt 2000-3000 hver måned på tøj til ham

Men har så købt frem til str. 80 (og han er i 62/62 nu)

Kan bare ikke lade vær, og når økonomien ikke tager skade af det er det endnu svære at stoppe. Men jeg glæder mig lidt til han bliver lidt ældre så han kan passe tøjet i længere tid Så kan vi bruge pengene på udflugter i stedet for

Det er også tarveligt at Hummel så i juli måned kommer med ny kollektion, og småfolk i august Så der ryger hurtigt et par tusind.

(Men det kan jo heldigvis sælges igen )

- og så vil jeg da også indrømme at jeg får en masse rabat på mange af mine køb, og jeg tager da også til lagersalg. Men de fleste ting bliver købt til fuld pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.