ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. september 2012

Moar2011

N1 skriver:

Min søn er kun 4 måneder nu - men har ca. brugt 2000-3000 hver måned på tøj til ham

Men har så købt frem til str. 80 (og han er i 62/62 nu)

Kan bare ikke lade vær, og når økonomien ikke tager skade af det er det endnu svære at stoppe. Men jeg glæder mig lidt til han bliver lidt ældre så han kan passe tøjet i længere tid Så kan vi bruge pengene på udflugter i stedet for

Det er også tarveligt at Hummel så i juli måned kommer med ny kollektion, og småfolk i august Så der ryger hurtigt et par tusind.

(Men det kan jo heldigvis sælges igen )

- og så vil jeg da også indrømme at jeg får en masse rabat på mange af mine køb, og jeg tager da også til lagersalg. Men de fleste ting bliver købt til fuld pris

ihh ikke DÅRLIGT at kunne smide penge rundt ..
så det klart man går efter det man synes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

N1

Storms-Mor skriver:

Anmeld

10. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Storms-Mor skriver:

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Vil mene at vi køber blandet - både det billige fra h&m, Kvickly, genbrug, osv - men også de dyre sager.

Det er ikke fordi vi har mange penge, MEN vi har lånt en masse tøj til Olivia, og hun er snot forkælet af hele familien så der er fyldt med tøj. Så vi køber kun det tøj hun har brug for og det tøj hun (efter vores mening) bare ikke kan undvære fordi det ser smart ud.

Vi har ikke tænkt os at sælge det videre - det der er lånt ryger tilbage til dem vi har lånt det af, det andet gemmer vi til den næste. Hvis det så skulle blive en dreng når den tid er, ryger det til genbrug.

Og hvis der ryger pletter på det, det går i stykker, etc., så ryger det bare ud, det jo ikke verdens undergang

Anmeld

10. september 2012

N1

Storms-Mor skriver:

Da jeg var mindre fik jeg forresten fortalt, at H&M's tøj kun var så billigt fordi, det var små børn i udlandet der sad og lavede det om det passer ved jeg ikke

Anmeld

10. september 2012

FamilenStorm

Storms-Mor skriver:

synes du ikke det svært at sælge igen når det ikke har det rigtig mærke ?
jeg har MASSER af tøj med det "forkerte" mærke som ingen ville købe ..

det synes jeg er ærgeligt..

Altså nu køber jeg ikke tøj hende til det formål at sælge det igen :-)

Vi køber tøj i det omfang økonomien tillader det, så går ikke så meget op i om det kan sælges igen, som jeg skrev tidligere er tøjet købt for at blive brugt, så der ryger da nogle bluser og bukser da hun elsker at lege ude og undersøge maden :-)

Hvis jeg endelig sælger laver jeg str. pakker og sælger det til rimelige billige penge, og bliver det ikke solgt, har min mor en nødhjælp til økonomisk trængte familier og så får hun det :-)

Anmeld

10. september 2012

skønneunger

N1 skriver:

Da jeg var mindre fik jeg forresten fortalt, at H&M's tøj kun var så billigt fordi, det var små børn i udlandet der sad og lavede det om det passer ved jeg ikke

der var engang at H&M var billige men det synes jeg ikke de er mere

men jo det har vist været kendt i mange år at de bruger?/brugte børnearbejdere

Anmeld

10. september 2012

Vidunderligeunger

tja.. det er ofte det tøj der er pænest efter flere gang 60 grader... men langt fra altid
Er stor fan af Hummel, danefæ, ESL, IdaT o.l.

Hader Molo, synes det er sååå grimt  

Anmeld

10. september 2012

skønneunger

Jeg køber ikke mærketøj fordi det har et specielt mærke, jeg køber det jeg kan lide, og af nogle mærker køber jeg fx bukser fra og andre trøjer og et helt andet køber jeg måske undertøj fra, vi har også en del H&M men det er mest jeans og det er fordi jeg ikke gider deres bluser (mister form og ser slidt ud hurtigt synes jeg) men så er der fx Ej sikke lej der vil jeg aldrig købe undertøj fra igen, man forventer kvalitet men efter 4 vaske er det helt deformt

Men altså jeg køber hvad jeg kan lide, men betaler aldrig fuld pris, og netop fordi det kan sælges videre så betaler jeg faktisk mindre end H&M priser i længden

Anmeld

11. september 2012

lenemor77

Storms-Mor skriver:

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Da vores datter var mindre, købte vi en del mærketøj. Hun var meget lille, og meget af det har en bedre pasform. Nu er hun 4,5 år, og kommer tit hjem fra BH med hul på strømpebukserne eller maling på tøjet. Jeg vil ikke begrænse hendes kreativitet og leg - og heller ikke irritere mig over at tøjet går i stykker - så vi køber en del mere HM og Name It.

Ang din kommentar til lagersalg - det har jeg også undret mig over. Specielt når man dagen efter kan finde de samme varer til salg på Trendsales eller DBA. Hvorfor så købe det???

Personligt kan jeg godt lide at gøre et godt køb på lagersalg. Men varen skal være betydelig billigere end jeg kan finde den på udsalg - og det skal ikke være flere sæsoner gammelt.

Anmeld

11. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvilket mærke mine børn går i. Det er både fra Bilka, H & M, Name It osv.

Jeg giver ikke 300 kr. for en bluse som jeg ville ærge mig over kom f.eks. tusch på og ikke kunne gå af. Det tøj de har på i børnehaven er til, at blive leget i og brugt.

Dem der bruger flere tusinder kroner på tøj om måneden gør det for deres egen skyld og ikke for deres børn. Børnene kan jo ikke læse, hvad der står i nakken på dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.