ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.062 visninger
54 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Moar2011

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Moar2011

hmm går ud fra at de 14 der har kigget ikke køber mærke tøj siden man går uden en kommentar.. :s

Anmeld

10. september 2012

Laulund87

Storms-Mor skriver:

hmm går ud fra at de 14 der har kigget ikke køber mærke tøj siden man går uden en kommentar.. :s

Måske fordi den har været oppe rigtig mange gange. Der findes utrolig mange debatter om mærketøj og endda for ganske nylig har der været en

Anmeld

10. september 2012

N1

Her er det udelukkende pga. kvalitet - og så fordi tøjet kan sælges igen når det har været brugt

Jeg arbejdede selv 4 år i en børnetøjsbutik med mærketøj - så kan slet ikke få mig selv til at købe tøj i H&M (Selvom det er meget sødt)

Jeg kan godt lide selv at se "godt ud" - så det må min søn også meget gerne gøre.

- og så kan jeg godt lide designet på Molo, hummel, småfolk, danefæ osv.

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

Laulund87 skriver:

Måske fordi den har været oppe rigtig mange gange. Der findes utrolig mange debatter om mærketøj og endda for ganske nylig har der været en

okey du må da meget undskylde at jeg ikke bruger døgns 24timer herinde og derfor ikke ser alle GAMLE oplæg..

Anmeld

10. september 2012

LMX

Argh! Nu tør jeg jo ikke gå uden at svare

Men kan faktisk ikke deltage i denne debat da jeg aldrig køber mærkevarer. Det kommer nå de bliver ældre

Anmeld

10. september 2012

FamilenStorm

Storms-Mor skriver:

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..

- 1 det smart.

flere.

Her gå vi ikke op i om tøjet hedder det ene frem for det andet.. Hun kan lige så vel have en bluse på fra Kvickly end fra molo..

Her bliver tøjet købt for at blive brugt, og ih hvor ville jeg ærge mig hvis jeg har købt en bluse til 300 kr og der så kommer en plet på efter første gang som ikke kan fjernes..

Hvis jeg køber mærke køber jeg det brugt og stadig til meeget billige penge.. Har et sted jeg lopper hvor man får det smidt i hovedet, så gør det ikke så ondt når det skal kasseres hvis det går i stykker :-)

Så her køber vi det vi synes er font og passer til vores datter :-) og tror nu hun er lige glad med hvad hendes tøj hedder :-)

Anmeld

10. september 2012

Laulund87

Storms-Mor skriver:

okey du må da meget undskylde at jeg ikke bruger døgns 24timer herinde og derfor ikke ser alle GAMLE oplæg..

Det var da et sjovt modsvar

Men så må du undskylde at jeg svarer på hvorfor folk muligvis ikke svarer.. Man behøver bestemt ikke være herinde 24/7 for at støde på bare én af de debatter da de netop er fremme tit og ofte.

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

N1 skriver:

Her er det udelukkende pga. kvalitet - og så fordi tøjet kan sælges igen når det har været brugt

Jeg arbejdede selv 4 år i en børnetøjsbutik med mærketøj - så kan slet ikke få mig selv til at købe tøj i H&M (Selvom det er meget sødt)

Jeg kan godt lide selv at se "godt ud" - så det må min søn også meget gerne gøre.

- og så kan jeg godt lide designet på Molo, hummel, småfolk, danefæ osv.

okey man tænker nok heller ikk så meget over prisen, hvis man har pengene til det .. og er enig det er da SUPER lækkert og har også fundet ud af at det skal være mærketøj før man kan få det solgt igen.

MEN køber du så os dame (dyre) mærker til dig selv ?

jeg er VILD med mærketøj men pengepungen er der ikk til fuld pris, og tit når jeg ikke til lagersalg..
men kan også godt lide HogM tøj - men ved så bare det ikke kan blive solgt igen,

hvorfor kan du ikk købe tøj der, til dit barn ?

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Storms-Mor skriver:

- 1 det smart.

flere.

HAHAHA min første tanke.. Lagersalg, lagersalg, hvor der lagersalg, hvorfor er jeg gået glip af lagersalg, ind og kigge i overisgten over salg... puha.. rolig nu, det er i Aalborg... 

for at svarer på dit spørgsmål... hmm jeg ved det ikke.. ej... 

for det første handler det for mig rigtig meget om at have noget lidt andet end alle de andre, agtigt.. derefter kommer kvaliteten som er meget højere end ved h&m tøj.. det er så ikke sagt at magnus ikke har noget fra h&m, men han har bare også meget andet.. 

Dertil kommer så at jeg har ikke råd til at købe de dyrer mærker, så min tommelfingerregel er at det ikke må kunne købes billigere i  h&m for eller kan jeg ikke forsvarer at købe de mærker.

Og så er der jo rigtig rigtig mange penge at spare ved at gå på lagersalg. de seneste jeg var på der kostede altså ordinært tøj 3 stk for 100. der kan h&m altså ikke være med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.