ang det med lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. september 2012

mortilnoahogmelina

Her bliver der heller ikke brugt penge på mærke tøj .. jeg har not ganske fint med billig tøj ..
Og min søn forstår alligevel ikke noget af det endnu . Synes det er noget pjat at sige børn i mærketøj ser bedre ud . Og egentlig os lidt nedværdende for os mødre som ikke køber mærke tøj .

Det skal nok komme når han bliver ældre og så må han skam os gerne gå i det , Men ingen grund til at betale 300 kr for et par bukser som alligevel bliver slidt i dp ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Isabella_mor

jeg køber blandet til min dreng.. 

det er hverken for at være med på moden eller for at undgå at han bliver mobbet..

jeg syntes at det børnetøj man kan få i dag er så fint, så jeg har da nogle yndlingsmærker fordi det er lige min smag.. om det så hedder h&m eller småfolk, hummel osv.. så længe jeg syntes det er pænt så køber jeg det.

jeg plejer for det meste at købe det brugt/på tilbud fordi jeg simpelthen syntes det er for dyrt at købe det til fuld pris. 

og så kan jeg sælge det igen.. det er smart med mærketøj fordi det er eftertragtet, så alt i alt bruger jeg ikke så voldsomt mange penge på tøj.. og jeg får ikke dårlig samvittighed.

det eneste sted hvor jeg ikke køber brugt er når det er sko..

de skal være nye... og gode...

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

FamilenStorm skriver:

Her gå vi ikke op i om tøjet hedder det ene frem for det andet.. Hun kan lige så vel have en bluse på fra Kvickly end fra molo..

Her bliver tøjet købt for at blive brugt, og ih hvor ville jeg ærge mig hvis jeg har købt en bluse til 300 kr og der så kommer en plet på efter første gang som ikke kan fjernes..

Hvis jeg køber mærke køber jeg det brugt og stadig til meeget billige penge.. Har et sted jeg lopper hvor man får det smidt i hovedet, så gør det ikke så ondt når det skal kasseres hvis det går i stykker :-)

Så her køber vi det vi synes er font og passer til vores datter :-) og tror nu hun er lige glad med hvad hendes tøj hedder :-)

synes du ikke det svært at sælge igen når det ikke har det rigtig mærke ?
jeg har MASSER af tøj med det "forkerte" mærke som ingen ville købe ..

det synes jeg er ærgeligt..

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Storms-Mor skriver:

NU var jeg til buksetrolden lagersalg igår ..

og jeg er ærlig talt i CHOK - Kvinder der står som de første hiver ikea sække og sorte sække frem .. løber ind, og hiver alt ned fra bordene..
selvom det er samme str. - uden at tøve..

så nu ville jeg høre jer.

hvorfor er det så vigtig at jeres børn går i mærkevare?

hmm havde lavet en afstemming, men den kom ikk med, så begrund jeres svar,

- 1 det smart.

- 2 for dit barn ikk bliver mobbet

- 3 for dit barn er med på moden

flere.

Laura går i alt muligt tøj. H&M, Bilka, Molo, Krutter, Småfolk. Hun går I det fordi jeg synes det er smart

Ved dog ikke hvad buksetrolden lagersalg er?

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

DEJLIGT at se forskellige meninger

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

Fordi jeg elsker designet og så fordi det er bedre kvalitet
Det fra føtex f.eks. sidder bare rigtig dårlig på Oscar , i forholdt til det fra Molo f.eks ..

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

Baagøe skriver:

Laura går i alt muligt tøj. H&M, Bilka, Molo, Krutter, Småfolk. Hun går I det fordi jeg synes det er smart

Ved dog ikke hvad buksetrolden lagersalg er?

oplever du så ikke at de "forkerte" mærker ikke kan sælges vider, fordi mødre er bleven så kritisk med tøj til deres børn.. ??

nu om dage, skal tøj ikke passe sammen, bare ALT på kroppen er mærke.. (hvad jeg ser)

Det er et lagersalg, men samlltuff, kulør, ej sikke lej og småfolk..

Anmeld

10. september 2012

N1

Storms-Mor skriver:

okey man tænker nok heller ikk så meget over prisen, hvis man har pengene til det .. og er enig det er da SUPER lækkert og har også fundet ud af at det skal være mærketøj før man kan få det solgt igen.

MEN køber du så os dame (dyre) mærker til dig selv ?

jeg er VILD med mærketøj men pengepungen er der ikk til fuld pris, og tit når jeg ikke til lagersalg..
men kan også godt lide HogM tøj - men ved så bare det ikke kan blive solgt igen,

hvorfor kan du ikk købe tøj der, til dit barn ?

Mit tøj er mest fra Saint Tropez Så det er vel en mellem ting?

Det kan jeg nok også godt - men efter 4 år hvor man har stået og forklaret sine kunder at Molo osv bare ER fantastisk i kvaliteten osv, kan jeg ikke se hvorfor jeg så ikke selv skulle "støtte" op om mærket og betale det som det koster

Og når man kan sælge det igen - vil prisen svare sig til hvis jeg havde gået i H&M

fx. hummel body 130 kr - kan NEMT sælges for 80 kr.
- så har jeg kun brugt 50 kr. på en body til min søn

Ville også være ked af det hvis alle de danske børnetøjsmærker lukkede fordi folk ikke købte deres ting Så jeg støtter gerne

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Det fra føtex f.eks. sidder bare rigtig dårlig på Oscar , i forholdt til det fra Molo f.eks ..

ærlig mening

hvor mange penge bruger du så på mærke om måneden?

Anmeld

10. september 2012

N1

morethanperfect skriver:

Man kan også nemt mærke forskel Synes tit H&M 's tøj virker stift.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.