Tulle28 skriver:
Svigermor - hun skal da SÅ meget bare klappe i! Hvad er det dog for noget at spørge om (nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold er, men havde det været MIN svigermor.... Grrrr!!! Deraf min "barske" indledning).
Min mand skal med til fødslen. Jeg synes det er noget som kun angår ham og mig og skulle der andre med, skulle det være min mor. Hun har været med til en enkelt scanning, hvor min mand ikke kunne være med, og det var simpelthen så stort for hende, selvom hun ikke kunne se en dyt af hvad skærmen viste fordi min datter var så stor på det tidspunkt:-) Så det vil jeg gerne gøre igen, men med til fødslen er det altså kun min mand.
Din reaktion er helt okay, det er præcis på samme måde som jeg fik det efter hun bare presset på, for for hendes vedkommende handlede det bare om hvad hun havde lyst til, ikke hvad jeg syntes var grænseoverskridende, hun blev ved med at sige, ej lad nu være, jeg kan da sagtens være med, hvor til jeg svare nej jeg skal ikke ligge der mens hun kigger på, det er jeg alt for blufærdig til at ville gøre.
Og hun blev ved og blev ved!
Anmeld