Dinna88 skriver:
okay, du har godt nok skrevet til mig på facebook. Men der er nogle enkelte faktorer der gør at jeg SKAL afsted!
For det første så er hovedpine ikke en undskyldning, ligeledes med træthed. Hovedpinen forsvinder IKKE af styrketræning, men du kan helt sikkert få bugt med den med konditionstræning. Og det er meget nemmere at konditionstræne når du er træt, end at styrke.
Men jeg SKAL afsted fordi jeg kan mærke en forskel. Vil du af med trætheden? Hovedpinen? Dovebskaben? Hvis der er en da
Så AFSTED - det er fandme ligesom sex
Man gider måske ikke rigtig..... Og så bruger man undskyldningen med mavepine, hovedpine, træthed... men det er jo en omgang L*RT!
hvis ikke jeg tager afsted så bliver jeg træt, lad, ondt i ryggen og hovedet..... Så derfor er det ikke et spørgsmål. MEN er der en dag jeg ikke giiiiiiiiiiiiiiider,..... så er det ok! fordi træning skal ikke være en pest, det skal være FEDT, ET FRIRUM, MIN TID..... Og det bliver det med tiden, tro mig
Derudover så se rjeg sådan på det: min træning gør at jeg ikke skal være nedern over at min vej til og fra studie er i en bus hvor jeg intet fysisk laver (er vant til at gå og cykle frem og tilbage) OG jeg tillader mig at spise USUNDT hvis jeg vil. Fordi jeg VED at jeg ellers er god ved min krop
SÅ enig!! Så enig!!
Min træning er gang, løb, cykling. Jeg elsker at få vinden i ansigtet og gennem håret. Det er som om, alle tanker, der fylder, bliver smidt af på vejen.
Det er min forkælelse, mit frirum og MIN tid. Og jeg prioritere det højt. Også selvom det er svært for mig nogle gange at komme afsted.
Når det er EVIG svært, sparker jeg mig selv i bagdelen og tænker: "Jeg går/cykler/løber bare en lille tur... En lille bitte tur i dag". Også ender det tit med, jeg har kanon løbe-ben ell der er den dejligste energi til en længere tur osv.
Hvis jeg har motioneret, har jeg bedre samvittighed til at tage et stykke kage til forældremødet osv.
Jeg elsker mit motion, men jeg kæmper også med det nogle gange. Det der holder mig igang, er at jeg ved, hvor DEJLIGT, jeg har det, når jeg motionere. Den følelse vil jeg gerne have hele livet. Og for at få den følelse, må jeg arbejde for det..